نمایشگر گیمینگ ردمی G24 معرفی شد

نمایشگر گیمینگ ردمی G24 معرفی شد

ردمی مانیتور گیمینگ جدیدی را در چین عرضه کرده است. این محصول رسما Redmi Gaming Monitor G24 با نرخ نوسازی 165 هرتزی نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، پنل 23.8 اینچی مانیتور از نرخ  نوسازی 165 هرتز پشتیبانی می کند.

این دومین مانیتور گیمینگ برند ردمی است. اولین نمایشگر با همان سایز در اواخر فوریه معرفی شد. طراحی متفاوتی دارد و از نرخ نوسازی 240 هرتز پشتیبانی می کند. با این حال، بیایید نگاهی به ویژگی ها و قیمت مانیتور گیمینگ جدید Redmi بیندازیم.

مانیتور جدید Redmi دارای یک پنل 23.8 اینچی LCD با وضوح 1920 در 1080 پیکسل (FHD) و عمق رنگ 8 بیتی (16.7 میلیون رنگ) است. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:9 و نرخ نوسازی 165 هرتز می باشد.

نمایشگر دارای نسبت کنتراست 3500:1 بوده و می تواند تا 120 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش دهد. دقت رنگ ΔE<2 و پشتیبانی از محتوای HDR10 را ارائه می دهد. همچنین از زمان پاسخگویی MPRT تا 1 میلی‌ثانیه، کاهش نور DC، حالت نور آبی کم و همگام‌سازی تطبیقی ​​(Nvidia G-Sync و AMD FreeSync) پشتیبانی می‌کند.

تا آنجا که به پورت ها مربوط می شود، مانیتور با 1 x HDMI، 1 x DisplayPort، 1 x خروجی صدا، و 1 x برق DC ارائه می شود. آخرین اما نه کم اهمیت، همچنین دارای هاب برای مدیریت کابل است. مانیتور گیمینگ Redmi G24 165Hz در چین 599 ین (86 دلار) هزینه دارد. در حال حاضر در منطقه به فروش می رسد و با 3 سال گارانتی ارائه می شود. درست مانند اکثر مانیتورهای شیائومی و ردمی، این مانیتور نیز می تواند منحصر به فرد در کشور اصلی شرکت باقی بماند.

بنابراین مشخص نیست شاهد عرضه این محصول شیائومی در بازارهای بیشتری از جمله چین باشیم. ردمی گیمینگ G24 یک مدل حرفه ای 24 اینچی بوده که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مخاطب قرار می گیرد و تجربه کاربری لذت بخشی را ارائه می دهد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ردمی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده تبلت Redmi Pad 2

نظرات در مورد : نمایشگر گیمینگ ردمی G24 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *