بروزرسانی iOS 12.0.1 برای دستگاه های اپل منتشر شد

بروزرسانی iOS 12.0.1

بروزرسانی iOS 12.0.1 | اگر شما نیز از کاربران دستگاه های کمپانی اپل باشید، قطعا می دانید که ای کمپانی مدتی قبل همراه با معرفی نسل جدید آیفون های خود بروزرسانی سیستم عامل خود را موسوم به iOS 12 منتشر نمود و از آیفون 5S به بعد این بروزرسانی را دریافت نمودند اما می دانید که همیشه اولین بروزرسانی های سیستم عامل iOS با باگ های بسیاری روبرو می باشد و برخی از کاربران حتی اولین بروزرسانی های این سیستم عامل را دریافت نمی کنند.

بروزرسانی iOS 12.0.1

کمپانی اپل امروز بروزرسانی iOS 12.0.1 را به منظور برطرف نمودن باگ‌ ها و ایرادات نسخه ی جدید این سیستم عامل انتشار داد. iOS 12 علاوه بر آنکه ویژگی های زیادی برای آیفون‌ ها به ارمغان آورد و برخی محدودیت‌ های نسخه‌ های قبلی را از سر راه برداشت، هنوز به صورت کاملا پایدار و بی‌ نقص نیست و ایراداتی در آن مشاهده می‌ شود. برای مثال، حضور یک باگ سبب می گردد که در عمل شارژ دو آیفون جدید یعنی آیفون های XS و XS Max با کابل لایتنینگ مشکلاتی ایجاد گردد. این مسائل حتی احتمال دارد گریبان گیر سایر مدل های آیفون نیز گردد ولی با دریافت بروزرسانی 12.0.1 دیگر اثری از این مسئله مشاهده نخواهید کرد.

بروزرسانی iOS 12.0.1

در بروزرسانی iOS 12.0.1 مشکل انتخاب شبکه وای فای پر سرعت هم برطرف شده است. گویا در iOS 12 آیفون در عوض انتخاب شبکه‌ های وای فای با سیگنال 5 گیگاهرتز، شبکه‌ های 2.4 گیگاهرتزی را انتخاب میشد که سرعت کمتری دارند. البته باید بگوییم که بروزرسانی جدید علاوه بر رفع باگ، تغییراتی را نیز به همراه داشته است. برای مثال کاربران دستگاه های آیپد اپل با دریافت این بروزرسانی متوجه بازگشت دکمه های شماره‌ ها (123) در کیبورد به جای قبلی خود در نسخه‌ های قبلی iOS خواهند شد. کمپانی اپل در iOS 12 دکمه ی مخصوص شماره‌ ها را با دکمه ی ایموجی/تعیین زبان جابجا کرده بود.

 

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  پنل جلویی آیفون 6S لو رفت

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی iOS 12.0.1 برای دستگاه های اپل منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *