نمایشگر هوشمند اپل در راه است

نمایشگر هوشمند اپل در راه است

طبق گزارش ها، اپل در نهایت قصد دارد وارد بازار نمایشگرهای هوشمند شود تا رقبای خود مانند آمازون و گوگل را که در این صنعت به خوبی تثبیت شده اند، مقابله کند. این شرکت قبلاً تلاش کرده بود بازار بلندگوهای هوشمند تحت سلطه آمازون و گوگل را با موفقیت کمی شکست دهد. با این حال، آخرین منابع، نویدبخش نمایشگر هوشمند جدید اپل هستند.

صفحه نمایش هوشمند از iPad به عنوان صفحه اصلی استفاده می کند و دستگاه برای تنظیم ترموستات، روشنایی خانه و گزینه های امنیتی مانند قفل استفاده می شود. کاربران می توانند با استفاده از نمایشگر هوشمند نیز تماس های فیس تایم برقرار کنند. علاوه بر این، به عنوان مثال، می‌توان تلویزیون را تماشا کرد و به‌عنوان مثال، یک ویدیوی آشپزی را در یوتیوب تماشا کرد و در عین حال پیش‌بینی آب و هوا را بررسی کرد.

به گفته منابع، نمایشگر هوشمند اپل برای راحتی بیشتر دارای صفحه نمایش بزرگتر خواهد بود. در مقایسه با Google Nest Hub Max که دارای صفحه نمایش 10 اینچی است، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که صفحه نمایش هوشمند اپل کمی بزرگتر باشد. علاوه بر این، اپل حتی ممکن است به کاربرانش اجازه دهد تا برای آی پدهای خود داک بخرند، مشابه داک تبلت گوگل پیکسل آینده. این به مشتریان این امکان را می‌دهد که آی‌پدهای خود را در اطراف خانه‌شان آویزان کنند یا فقط با یک پایه روی پیشخوان یا کمد از آن استفاده کنند.

دستیار صوتی اپل، سیری، نقطه تمرکز اصلی برای نمایشگر هوشمند خواهد بود. از آنجایی که قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل با پتانسیل دستیار گوگل و الکسای آمازون همخوانی ندارد، اپل باید سیری را به عنوان یک رقیب قوی برای رقابت خود بهبود بخشد. این فرآیند ممکن است زمان زیادی را ببرد، به همین دلیل است که مشتریان نباید انتظار داشته باشند که نمایشگر هوشمند اپل به این زودی راه اندازی شود.

اسپیکر هوشمند هوم پاد جدید اپل امیدوارکننده است. با این حال، کم و بیش طراحی مشابهی با نسل قبلی خود دارد که در سال 2018 عرضه شد. برای موفقیت صفحه نمایش هوشمند خود در چنین بازار رقابتی، اپل باید شکاف های زیادی را در سخت افزار و نرم افزار خود پر کند. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم این شرکت الکترونیکی تریلیون دلاری چگونه بر این مانع غلبه می کند.

بیشتر بخوانید  اولین جزئیات آیفون 17 پرو اپل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر هوشمند اپل در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *