اولین مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی P50 Pocket فاش شد

اولین مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی P50 Pocket فاش شد

Huawei P50 بهترین گوشی هوشمند پرچمدار است که سازنده فناوری چینی تا کنون ساخته است و به زودی، این شرکت یک نوع تاشو از دستگاه را تحت عنوان P50 Pocket را معرفی خواهد کرد. در همین حال، کاربر Teme توییتر مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی P50 Pocket را فاش کرد.

این اسمارتفون رده بالا طراحی پریمیومی دارد و از مشخصات کلیدی برجسته بهره می برد.  براساس اطلاعات منتشر شده، مشخصات هوآوی P50 Pocket شامل صفحه نمایش اصلی 6.8 اینچی است که به سمت داخل تا می شود. در قسمت عقب، یک صفحه نمایش 1 اینچی برای نمایش اعلان ها و سایر اطلاعات تعبیه شده که طراحی مشابه ماژول دوربین دستگاه دارد. این نمایشگر کوچک همچنین می تواند به عنوان منظره یاب برای گرفتن سلفی های باکیفیت از دوربین عقب استفاده شود.

گوشی تاشو مورد اشاره دارای فناوری شارژ فوق العاده 66 واتی برای شارژ سریع است اما ظرفیت باتری احتمالاً در ظرفیت کم است. بخش دوربین احتمالاً نسخه استاندارد P50 را دربرخواهد گرفت و ممکن است شامل دوربین 50 مگاپیکسلی True-Chroma (رنگی، دیافراگم f/1.8)، دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید(دریچه دیافراگم f/2.2)، دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو (f) شود.

علاوه بر این، هوآوی P50 Pocket می تواند به چیپست Kirin 9000 4G یا Snapdragon 888 مجهز باشد. در مقایسه با Mate X2، یک سیستم لولای جدید برای پشتیبانی از طراحی تاشو به سبک عمودی به کار گرفته می شود. لازم به ذکر است که چین و چروک نمایشگر حقیقتا به حداقل رسیده است.

احتمال دارد هوآوی این محصول خاص را در تعداد محدودی عرضه کند. گفته شده سیستم عامل HarmonyOS در این مدل تعبیه خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر رونمایی آن در روز 23 دسامبر باشیم. هوآوی سعی دارد یک محصول به عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ سامسونگ معرفی کند. اگرچه طراحی این محصول هوآوی به مراتب پریمیومی و جذاب تر خواهد بود و توجه بیشتری جلب می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون منحصربفرد هوآوی FreeClip معرفی شد

نظرات در مورد : اولین مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی P50 Pocket فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *