نمایشگر ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM راهی بازار شد

نمایشگر ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM راهی بازار شد

در ماه ژانویه، ایسوس آخرین مانیتورهای گیمینگ پریمیوم خود را در CES 2023 به نمایش گذاشته بود که یکی از آنها مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM است. دو ماه پس از معرفی اولیه، این مانیتور اکنون در چین با قیمت 8299 RMB (1200 دلار) در دسترس است.

طبق فهرست محصولات رسمی ایسوس، Asus ROG Swift OLED PG27AQDM اولین نمایشگر بازی تخت OLED 1440p جمهوری گیمر این برند با نرخ تازه سازی فوق سریع 240 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی ثانیه است.

در 27 اینچ، مانیتور گیمینگ دارای یک پوشش میکروبافت ضد تابش نور توسط ایسوس است که بازتاب را برای تجربه بهتری از دید در همه شرایط نوری کاهش می‌دهد و حداکثر روشنایی را تا 1000 نیت ارائه می‌دهد. این مانیتور همچنین به یک هیت سینک سفارشی و یک طرح داخلی جدید برای بهبود سرمایش، با کانال های جریان هوای داخلی بهینه شده و دریچه های بالایی بزرگتر برای توزیع یکنواخت گرما در پشت مانیتور تعبیه شده است. طبق گفته ایسوس، ROG Swift OLED PG27AQDM در مقایسه با سایر مانیتورهای گیمینگ OLED 27 اینچی، به طور متوسط 5 درصد خنک‌تر است.

سایت خبری فناوری چین، ITHome گزارش می دهد که نمایشگر از بهینه سازی ولتاژ هوشمند پشتیبانی می کند، که با کنترل میزان ولتاژ اعمال شده به هر پیکسل، روشنایی ثابت را برای هر پیکسل تضمین می کند. ایسوس برای تعیین همبستگی بین روشنایی OLED، سطوح ولتاژ و دمای کارکرد نزدیک با تامین کنندگان پنل نمایشگر خود همکاری کرد تا بهترین تجربه را در نمایشگرهای OLED خود به گیمرها ارائه دهد.

این مانیتور همچنین با یک DisplayWidget Center جدید توسط Asus ROG معرفی شده است تا به کاربران اجازه دهد به راحتی عملکردهای نمایشگر و تنظیمات OLED را با استفاده از ماوس از طریق یک رابط بصری تغییر دهند. در نهایت، مانیتور بازی مجهز به درگاه HDMI 2.1 است که می تواند به کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن متصل شود، سازگاری با فناوری همگام سازی G-SYNC انویدیا و پشتیبانی از HDR 10 برای رنگ پویا با کیفیت بالاتر در صفحه نمایش OLED شما.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایسوس Zenfone 11 Ultra بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : نمایشگر ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *