سامسونگ پشتیبانی از پالت رنگ را به گلکسی واچ می افزاید

سامسونگ پشتیبانی از پالت رنگ را به گلکسی واچ می افزاید

ساعت های سامسونگ گلکسی در بازار بسیار محبوب هستند. بعد از ساعت‌های اپل، اینها همان ساعت‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید با اندروید 12، گوگل زبان طراحی Material You را به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها معرفی کرد. سامسونگ ویژگی پالت رنگی خود را با الهام از Material You با One UI 4.0 معرفی کرد و حتی سفارشی سازی رابط کاربری بیشتری را در One UI 5.0 ارائه کرد. Google قصد دارد در نهایت Material You را در پوشیدنی‌های Wear OS در دسترس قرار دهد.

بر اساس کد جدیدی که در پایگاه کد اندروید 14 کشف شده است، گوگل در تلاش است تا ساعت های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear را با سفارشی سازی رنگ های پویا لذت بخش ارائه دهد. 9To5Google رشته جدیدی را در تنظیمات اندروید 14 برای ساعت‌های هوشمند کشف کرده است به نام “DYNAMIC COLOR THEME ENABLED”. اندروید 11 به عنوان پایه و اساس Wear OS 3 عمل می کند که اکنون توسط سری Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 5 استفاده می شود. از زمانی که Material You با Android 12 عرضه شد، Wear OS 3 هرگز آن را دریافت نکرده است.

بنابراین ممکن است از طریق به‌روزرسانی بزرگ بعدی، از قالب پویا در ساعت‌های گلکسی پشتیبانی کنیم. این می تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران فعلی یا کسانی که قصد خرید ساعت گلکسی در آینده را دارند باشد. ممکن است گوگل با انتشار اصلی Wear OS مستقیماً به اندروید 14 تغییر کند. سامسونگ ممکن است در نهایت Material You را به ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS خود با نسخه بعدی One UI Watch اضافه کند، دقیقاً همان کاری که با ویژگی پالت رنگ در One UI 4.0 انجام داد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار بروزرسان امنیتی ماه فوریه برای Galaxy Note 10

نظرات در مورد : سامسونگ پشتیبانی از پالت رنگ را به گلکسی واچ می افزاید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *