نسل جدید لپ تاپ های یوگا لنوو آوریل 2023 معرفی می شود

نسل جدید لپ تاپ های یوگا لنوو آوریل 2023 معرفی می شود

سری یوگا لنوو احتمالاً در خط مقدم سری لپ‌تاپ‌های این شرکت چینی قرار دارد و طیف گسترده‌ای از کانورتیبل‌ها را با طراحی و ویژگی‌های چشمگیر به مشتریان ارائه می‌دهد. سری یوگا سال گذشته شامل بسیاری از لپ‌تاپ‌های سطح بالا بود که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دادند. اکنون این شرکت رسما اعلام کرد که آماده است تا یوگا 2023 جدید را در ماه آوریل معرفی کند. این برند تیزرهای مختلفی نیز منتشر کرده است.

لنوو در Weibo تایید کرد که اولین لپ‌تاپ‌های Yoga 2023 را در ماه آوریل عرضه خواهد کرد. این شرکت تاریخ دقیق عرضه خط جدید را مشخص نکرده است. در حال حاضر، ما هیچ اطلاعاتی در مورد لپ‌تاپ‌های جدیدی که امسال توسط لنوو معرفی خواهند شد، نداریم. با این حال، با توجه به معرفی محصولات اخیر این شرکت در نمایشگاه‌های CES و MWC 2023، این احتمال وجود دارد که مدل‌های جدیدی مانند Yoga 14s، 13s و Yoga Pro 13s Carbon را معرفی کند.

علاوه بر این، ممکن است شاهد معرفی 14c برگشت پذیر باشیم. اینها فقط حدس و گمان هایی بر اساس روندهای گذشته هستند و برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اعلامیه های رسمی لنوو باشیم. با این حال، این شرکت تأیید کرده است که سری یوگا آتی لپ‌تاپ‌های باریک و سبکی خواهند بود که به پردازنده‌های Core نسل سیزدهم اینتل مجهز هستند.

آخرین پردازنده موبایل اینتل، نسل سیزدهم Core H/P/U، دارای مشخصات قابل توجهی از جمله 6 هسته عملکرد، 8 هسته بازده انرژی و حداکثر 96EU برای نمایشگر هسته است. به گفته اینتل، این پردازنده جدید از یک زمان‌بندی رشته سخت‌افزاری بهبود یافته برای ارتقای بیشتر قابلیت‌های عملکرد خود استفاده می‌کند.

پردازنده نسل سیزدهم Core H/P/U از طیف گسترده ای از انواع حافظه از جمله DDR4-3200 و DDR5-5200 و همچنین LPDDR5-6400 و LPDDR4X-4267 پشتیبانی می کند. از نظر اتصال، این پردازنده‌ها چهار رابط Thunderbolt 4 (که شامل DP2.1 و USB3.2 می‌شوند) ارائه می‌کنند و دارای Wi-Fi 6E (Gig+) اینتل و صدای کم مصرف بلوتوث هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لنوو با عرضه اولین کامپیوتر شخصی فولدبل خود وارد عرصه ساخت نمایشگر های فولدبل شد!

نظرات در مورد : نسل جدید لپ تاپ های یوگا لنوو آوریل 2023 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *