گوشی Legion Y70 لنوو و کسب تاییدیه TENAA

گوشی Legion Y70 لنوو و کسب تاییدیه TENAA

طبق گزارش‌ها، لنوو در حال کار بر روی یک نسخه کوچک‌تر از گوشی هوشمند گیمینگ Legion Y90 است که در نیمه اول سال 2022 راهی بازار چین عرضه شد. گزارش ها نشان می دهد که اسم رمز آن Halo بوده و ممکن است با نام Legion Y70 در چین عرضه شود.

گوشی هوشمند جدید لنوو با شماره مدل L71091 تاییدیه پایگاه TENAA چین را دریافت کرده و این تاییدیه مشخصات و تصاویر دستگاه را فاش کرده است. Legion Y70 دارای ابعاد 163×77×7 میلی‌متر و وزنی حدود 205 گرم دارد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.58 اینچی AMOLED است که وضوح تصویر Full HD+ را با نرخ نوسازی 120 هرتز یا 144 هرتز ارائه خواهد داد.

همچنین حسگر اثرانگشتی زیر نمایشگر تعبیه می شود. این دستگاه اخیرا در سایت بنچمارک Geekbench با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 رویت شد. با این حال، سرعت فرکانس 3.0 گیگاهرتز ذکر شده در لیست TENAA با تراشه مطابقت ندارد. افشاگر مطرح WHYLAB ادعا کرده است که می‌تواند از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کند.

Legion Y70 با 8 گیگابایت / 12 گیگابایت / 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این اسمارتفون باتری 4880 میلی آمپر ساعتی دارد که ظاهرا از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 12 هم اشاره کرد. تصویر Legion Y70 یک دوربین سه‌گانه را در پنل عقب آن نشان می‌دهد. لیست TENAA تایید می کند که دستگاه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی  تجهیز خواهد شد و در کنار آن حسگر اولتراواید 13 مگاپیکسلی و حسگر دوگانه 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق قرار می گیرد.

انتظار می رود گوشی جدید در دو رنگ نقره ای و خاکستری وارد بازار شود. اکنون که این دستگاه گواهی TENAA را دریافت کرده است، احتمالاً در اوایل ماه آینده (ژوئیه) در چین رونمایی آن صورت گیرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود لنوو چه محصولی را در چنته دارد. ناگفته نماند پیشتر شاهد معرفی گوشی Y90 بودیم که پرچمداری گیمینگ و قدرتمند بود. بنابراین عرضه یک مدل گیمینگ با ابعادی کوچکتر می تواند برای افرادی که به دنبال گوشی گیمینگ خوش قیمت هستند، آن هم تحت برند لژیون لنوو بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو Legion R9000P 2023 معرفی شد

در هر صورت باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود شرکت چینی چه برنامه ای در سر دارد. پیش بینی شده بزودی تحت برند لژیون گزینه های متنوع دیگری هم شاهد باشیم. لنوو تصمیم دارد بزودی محصولات متنوعی را در شاخه گیمینگ ارائه دهد. ناگفته نماند این مدل جدید باید در تابستان راهی بازار شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Legion Y70 لنوو و کسب تاییدیه TENAA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *