نسل جدید ساعت هوآوی در راه است

نسل جدید ساعت هوآوی در راه است

هواوی قرار است دو ساعت هوشمند جدید عرضه کند: Watch 4 و Watch 4 Pro. اتحاد WiFi اخیراً ساعت های هوشمند را تأیید کرده و گواهی هایی را برای آخرین دستگاه ها با شماره مدل ARC-AL00، MDS-Al10 و MDS-AL00 منتشر کرده است.

مرجع صدور گواهینامه فاش کرد که ARC-AL00 با Huawei Watch 4 مرتبط است. در مقابل، دو مدل دیگر مربوط به Huawei Watch 4 Pro هستند. “Arch” و “Medusa” به ترتیب اسم رمز انواع استاندارد و حرفه ای هستند.

Huawei Watch 4 و Watch 4 Pro دستگاه های منتشر نشده هستند. این گواهی اولین نشانه ای است که آنها به زودی در دسترس خواهند بود. طبق این گواهی، ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل HarmonyOS و امیدواریم HarmonyOS 3 را اجرا می‌کنند. با این حال، مشخصات یا اطلاعات طراحی دیگری در دسترس نیست.

سری Huawei Watch 4 دو سال بعد از سری Huawei Watch 3 عرضه می شود. سری Huawei Watch 3 اولین پوشیدنی با سیستم عامل HarmonyOS 2 و LTE داخلی بود. واچ 4 ممکن است در کنار سری هواوی P60 در اواخر این ماه معرفی شود. با این حال، هواوی هنوز جزئیات رسمی در مورد خط تولید را اعلام نکرده است.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که سری Watch 4 احتمالاً ارتباطات ماهواره ای خواهد داشت. این به شما امکان می دهد حتی بدون شبکه تلفن همراه پیامک ارسال و دریافت کنید. با این ویژگی کاملاً جدید، هواوی می تواند اولین ساعت هوشمند در جهان باشد که پیامک ماهواره ای دارد. قاب ساعت هوشمند احتمالاً از زیرکونیوم با کیفیت بالا ساخته شده است، اما ممکن است قیمت آن بیشتر از یک ساعت معمولی باشد.

هواوی همچنین می تواند فناوری LTE را برای تماس های محلی بهبود بخشد و ظاهر آن را تغییر دهد. مطمئن باشید زمانی که این ساعت هوشمند آینده نام رسمی خود را بگیرد، به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Mate 40E Pro هوآوی احتمالا بزودی با Kirin 990 معرفی می شود

نظرات در مورد : نسل جدید ساعت هوآوی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *