نسل بعدی Redmi Note با نمایشگر اولد همراست

نسل بعدی Redmi Note با نمایشگر اولد همراست

سری گوشی های هوشمند Redmi Note 12 اکنون در چین و هند در دسترس هستند. انتظار می رود این مجموعه در چند هفته آینده وارد بازارهای دیگر شود. همچنین گفته می شود که این شرکت در حال کار بر روی مدل های جدید Redmi Note است که ممکن است چند ماه بعد در چین معرفی شوند. یک منبع آگاه از چین جزئیات کلیدی مدل‌های آتی Redmi Note را اعلام کرده است.

در می 2022، Redmi از گوشی های هوشمند Redmi Note 11T Pro و Note 11T Pro+ در چین رونمایی کرد. این گوشی های میان رده قدرتمند دارای یک پنل LCD و یک اسکنر اثر انگشت در کناره بودند. برای سری Note 11T، این شرکت یک پنل LCD سفارشی ارائه کرد و گواهی DisplayMate A+ را دریافت کرد. در آن زمان، این شرکت ادعا کرد که سری Note 11T دارای بهترین صفحه نمایش LCD تا کنون است.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، گوشی های سری ردمی نوت آینده دارای یک پنل OLED هستند که با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهند شد. در پست دیگری در Weibo، همان اطلاعات دهنده ادعا کرد که این دستگاه به چیپست سری 7 اسنپدراگون مجهز خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که اطلاعات دهنده در مورد شایعه Redmi Note 12 Turbo صحبت کند. طبق گزارش اخیر، این گوشی با یک پنل OLED 6.67 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 7 نسل 2 باشد که هنوز رسمی نشده است.

این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این باتری 5500 میلی آمپر ساعتی دارد که شارژ سریع 67 واتی را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در حالی که در این گزارش چیزی در مورد اسکنر اثر انگشت آن ذکر نشده است، احتمالاً این دستگاه ممکن است به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi A2 Plus در نسخه 128 گیگ عرضه شد

نظرات در مورد : نسل بعدی Redmi Note با نمایشگر اولد همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *