معرفی رسمی گوشی جدید بلک بری در نمایشگاه MWC 2017

بلک بری گوشی جدید خود را که پیش از این با نام Mercury شناخته می‌شد، با نام رسمی KEYone در نمایشگاه MWC 2017 به طور رسمی معرفی کرد. نکته جالبی که در راطه با این گوشی وجود دارد، وجود صفحه کلید فیزیکی در این گوشی می‌باشد. سیستم عامل این گوشی هم اندروید همراه با BlackBerry Hub و چند برنامه از پیش نصب شده روی آن می‌باشد.

اما لازم به ذکر است که این کیبورد گوشی KEYone چیزی فراتر از یک کیبورد معمولی بوده و امکانات خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال از ۵۲ کلید موجود در این کیبورد می‌توان برای اهداف و میانبرهای مختلف برنامه‌ریزی نمود و استفاده کرد. مثلا F برای فیسبوک، U برای Uber و میانبرهای مختلف دیگر. و همین طور به عنوان یک کنترل پد حساس به لمس نیز عمل می کند و به وسیله آن به راحتی می توانید نشانگر را در بین فیلدها و یا قسمت‌های مختلف متن جابجا کنید.

از جمله ویژگی‌های این گوشی جدید می‌توان به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی (که با توجه به وجود کیبورد فیزیکی طبیعتا نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند صفحه نمایش کوچک‌تری دارد) با کیفیت ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰، اندروید ۷.۱ ، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و همراه با فلش دوگانه LED، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 625، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی که به وسیله کارت حافظه تا ۲ ترابایت هم قابل افزایش می‌باشد، رم ۳ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۵ میلی‌ آمپر ساعتی غیرقابل تعویض توسط کاربر و یو اس بی نوع سی (USB-C) اشاره کرد. بلک بری در اظهارات خود در رابطه با این گوشی می‌گوید که باتری تعبیه شده د راین گوشی، برای یک روز استفاده کامل کافی می‌باشد.

گفتنی است که رنگ این گوشی تنها مشکی بوده و انتظار می‌رود که در ماه آوریل امسال با قیمت حدود ۵۴۹ دلار در نمایندگی‌های بلک‌ بری در سراسر جهان به فروش برسد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازگشت نوکیا با گوشی های هوشمند قدرتمند در MWC 2017

نظرات در مورد : معرفی رسمی گوشی جدید بلک بری در نمایشگاه MWC 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *