نسخه پکمن ماوس ریزر Orochi V2 عرضه شد

نسخه پکمن ماوس ریزر Orochi V2 عرضه شد

اوایل امروز (27 فوریه 2023)، ریزر به تازگی نسخه ویژه جدیدی از یکی از مدل‌های موس بازی خود را عرضه کرده است. ماوس مورد بحث مدل Orochi V2 است که اکنون نسخه محدود پوکمون در دسترس است.

برای کسانی که نمی دانند، این شرکت یک تولید کننده لوازم جانبی بازی شناخته شده است که ماوس بازی و صفحه کلید آن گزینه های محبوبی برای گیمرها در سراسر جهان هستند. اکنون این برند نسخه‌های محدود جدیدی از این ماوس را در انواع مختلف عرضه کرده است. ریزر چهار نسخه از نسخه ویژه پوکمون را در چین منتشر کرده است که شامل پوکمون‌های نمادینی مانند Charizard، Jigglypuff، Sylveon و حتی Gengar می‌شود. اینها برخی از محبوب ترین شخصیت های Pocket Monster هستند که بر اساس مجموعه انیمه های بسیار محبوب ساخته شده اند.

جدا از طراحی خارجی و زیبایی، نسخه ویژه موس گیمینگ Orochi V2 مشابه مدل معمولی است. هنوز هم طراحی سبک خود را حفظ کرده و حدود 60 گرم وزن دارد. این ماوس همچنین دارای یک نوار لغزنده است که به کاربران امکان می دهد بین اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث انتخاب کنند. این مدل همچنین دارای سنسور نوری 5G است که دقت سطح پیکسل را ارائه می‌کند که برای گیمرهایی که عناوین شوتر رقابتی بازی می‌کنند عالی است.

انرژی ماوس گیمینگ توسط یک سلول باتری تامین می شود که به آن امکان می دهد زمان آماده به کار فوق العاده طولانی تا 950 ساعت را ارائه دهد. Orochi V2 مدل نسل دوم است و حتی نوید طول عمر حدود 60 میلیون کلیک و همچنین فناوری بی سیم Razer Hyperspeed را می دهد. ماوس مخصوص بازی جدید نسخه Pokémon با قیمت 459 یوان (66 دلار ) در چین با قیمت اولیه فقط 399 یوان (57 دلار ) برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی ریزر از لپ تاپ گیمینگ جدید Blade Stealth 13

نظرات در مورد : نسخه پکمن ماوس ریزر Orochi V2 عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *