زمان انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز 10

ویندوز 10

بروزرسانی بهاره ویندوز 10 | اگر کمی خبرهای مربوط به مایکروسافت را دنبال کرده باشید قطعا می دانید که این کمپانی دیگر برای سیستم عامل های خود یک بروزرسانی کاملا جدید و متفاوت با نسخه اصلی ارائه نمی کند ولی در عوض بروزرسانی هایی کم در ابتدای هر فصل منتشر می سازد تا کاربران از ویژگی های جدیدتری نسبت به قبل بهره مند گردند. جدیدترین بروزرسانی اساسی ویندور 10 آپدیت بهاره و یا Spring Creators Update می باشد که بر اساس گزارش ها به زودی انتشار خواهد یافت.

ویندوز 10

بر اساس گزارش های غیر رسمی منتشر شده احتمالا بروزرسانی مذکور در تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار می گیرد. دقیقا همانند بروزرسانی های پیشین Spring Creators Update نیز در چند مرحله انتشار خواهد یافت و همه نمی توانند در یک زمان به این بروزرسانی دسترسی داشته باشند؛ یعنی، ممکن است در همان روز اول شما این بروزرسانی را دریافت نمایید و یا برای دریافت آن 3 ماه زمان ببرد. البته لازم به ذکر است که بروزرسانی مورد نظر دارای تغییرات بسیار زیادی می باشد و با انبوهی از قابلیت های جدید روبروست و احتمالا عرضه ی آن سریع تر از بروزرسانی های قبلی صورت بپذیرد.

این کمپانی دلیل انتشار بروزرسانی گام به گام را شناسایی باگ های احتمالی و امکان رفع آن ها در مدت زمان کوتاه بیان کرده است، بنابراین زمانی که بروزرسانی اولیه ی Spring Creators Update منتشر گردد مابکروسافت با تحلیل اطلاعات گردآوری شده از سوی کاربران اولیه سریعا اقدام به برطرف سازی باگ های این بروزرسانی می نماید تا کاربران بعدی تجربه ی بهتری را در زمان استفاده از این سیستم عامل داشته باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : زمان انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *