تبلت های Galaxy Tab S8 بزودی اندروید 12L دریافت می کنند

تبلت های Galaxy Tab S8 بزودی اندروید 12L دریافت می کنند

سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 4 را عرضه کرده است که اولین گوشی هوشمند این برند بوده و با اندروید 12L خارج از جعبه عرضه می شود. اکنون، این شرکت در حال عرضه آن برای تبلت های خود می باشد. تبلت های سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ به اولین تبلت این غول کره جنوبی تبدیل شده اند که به روز رسانی نرم افزاری اندروید 12 ال را با رابط کاربری One UI 4.1.1 دریافت می کند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر برای Galaxy Tab S8، Tab S8+ و Tab S8 Ultra در اروپا در حال انتشار است. هر دو نسخه تبلت با ارتباط سلولی و Wi-Fi واجد شرایط این به‌روزرسانی جدید هستند که در حال عرضه است.

گزارش SamMobile نشان می‌دهد که سامسونگ Galaxy Tab S8 با نسخه میان‌افزار X70xBXXU2AVH2 عرضه می‌شود، در حالی که مدل Galaxy Tab S8+ با نسخه سیستم‌افزار X80xBXXU2AVH5 به‌روزرسانی می‌شود. Galaxy Tab S8 Ultra با نسخه سیستم عامل X90xBXXU2AVH2 به روز رسانی خواهد شد.

همراه با نسخه جدید اندروید، این به‌روز رسانی با پچ امنیتی آگوست 2022 نیز همراه است. حجم به روزرسانی نیز بسیار بزرگ بوده و به 2.3 گیگابایت می رسد، به این معنی که شما به حدود 2.5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان در دستگاه نیاز دارید.

Android 12L در سال گذشته طی کنفرانس توسعه دهندگان اندروید معرفی شد که یک رابط کاربری بهینه برای دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ مانند تبلت‌ها، تاشوها و دستگاه‌های دارای سیستم عامل کروم ارائه می‌دهد. گوگل می گوید که رابط کاربری را برای زیباتر کردن اندروید و استفاده آسان تر در صفحه نمایش های بزرگتر اصلاح کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گلکسی اس 24 سرعت شارژ بیشتری دارند

نظرات در مورد : تبلت های Galaxy Tab S8 بزودی اندروید 12L دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *