نسخه اولترا هیچ گوشی را خریداری نکنید

نسخه اولترا هیچ گوشی را خریداری نکنید

گلکسی اس 23 اولترا برجستگی رویداد Unpacked را ربود. و حتی اگر یک گوشی عالی با سخت افزار هیولایی است، تنها گوشی پرچمدار اصلی امسال “Ultra” نخواهد بود. صنعت هنوز نمی‌تواند ببیند که آیفون با «iPhone 15 Pro Max» یا باید بگوییم «iPhone 15 Ultra» چه چیزی برای ارائه دارد.

بدون توجه به نام، آیفون “Ultra” احتمالا در اواسط سپتامبر وارد بازار می شود. و ناگفته نماند که آیفون “Ultra” تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی را که کاربران آیفون می‌توانند آرزو کنند را در خود جای می‌دهد. اما، قرار نیست ارزان شود. مانند Galaxy S23 Ultra، iPhone 15 Ultra احتمالاً بسیار گران خواهد بود.

اگرچه آیفون 15 پلاس هنوز عرضه نشده است، اما فراموش نکنید که آیفون 14 پلاس سلطان عمر باتری در سری 14 بود. و این قاب برای Galaxy S23 Plus در سری جدید S23 تقریباً یکسان است.

در واقع، غول کوپرتینویی برای افزایش عمر باتری آیفون 14 پلاس یک قدم فراتر رفته است. اپل آن گوشی را با حروف درشت و درشت به بازار عرضه کرد و گفت که «طولانی ترین عمر باتری تا کنون» را در آیفون دارد. و شرکت کوپرتینویی واقعاً چندان دور نیست.

منتقدان همچنین ادعا کرده اند که آیفون 14 پلاس از نظر عمر باتری حتی بهتر از 14 پرو مکس بوده است. و برای اینکه دیدگاهی به شما بدهیم، آیفون 14 پلاس بسیار ارزان تر از 14 پرو مکس بود. خب، ما انتظار داریم که شاهد ادامه همین روند با آیفون 15 پلاس باشیم.

در مورد گلکسی اس 23 پلاس، سامسونگ ادعا می کند که با یک تغییر “تا 27 ساعت پخش ویدئو” را ارائه می دهد. در مقایسه، S23 معمولی و S23 Ultra می توانند به ترتیب تا 22 و 26 ساعت کار کنند.

بله، گلکسی اس 23 پلاس نسخه ای از مدل پایه با صفحه نمایش بزرگ و باتری است. اما آیا واقعاً می‌توانید گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ خوب با مشخصات درجه یک پرچمدار را با قیمتی ارزان تهیه کنید؟ نه، درسته؟ خوب، این یکی دیگر از عوامل درخشش گلکسی اس 23 پلاس است. و قاب تقریباً برای آیفون 15 پلاس یکسان خواهد بود.

مسئله این است که بسیاری از ما نمی دانیم که صفحه نمایش های بزرگ چقدر مهم هستند. برای اینکه دیدگاهی به شما بدهیم، مدل‌های پلاس سامسونگ و آیفون معمولاً 6.6 و 6.7 اینچی هستند. با چنین املاک و صفحه نمایشی می توانید به طور کامل به فیلم ها و بازی ها بپردازید. ناگفته نماند، ارسال پیامک نیز آسان تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوگل پیکسل 5 رسما رونمایی شد؛ قیمت، مشخصات، زمان عرضه، ...

قیمت گلکسی اس 23 پلاس فعلی از 999 دلار شروع می شود. در حالی که جزئیات قیمت در مورد سری آیفون 15 هنوز منتشر نشده است، آیفون 14 پلاس از 899 دلار شروع می شود. ما انتظار داریم 15 پلاس در حدود این قیمت باشد. و این دو تنها گوشی های پرچمدار «بالا» خواهند بود که می توانید در سال 2023 زیر 1000 دلار دریافت کنید.

بله، ممکن است قلم داخلی و دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra را از دست بدهید. اما همچنان دوربین های S23 Plus بسیار توانمند هستند. در مورد اجرا هم همینطور.

در واقع، ما حتی به اندازه کافی شجاع هستیم که بگوییم مدل های پلاس برای اکثر مردم بیش از اندازه کافی خواهند بود. بنابراین، اگر واقعاً به ویژگی‌های «Ultra» نیاز ندارید، خرید مدل‌های رده بالای سری گلکسی S23 و سری آیفون 15 که به زودی عرضه می‌شود، بی‌فایده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه اولترا هیچ گوشی را خریداری نکنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *