انتشار تصویر رندر شده گوشی اوپو A17

انتشار تصویر رندر شده گوشی اوپو A17

رندرهای لو رفته و مشخصات کلیدی گوشی اوپو A17 در وب منتشر شده است. اطلاعات توسط ایوان بلاس با همکاری انتشارات 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است. انتظار می رود OPPO A17 به عنوان جانشین OPPO A16 که سال گذشته معرفی شد وارد بازار شود. پیشنهاد آینده قبلاً گواهینامه های متعددی را دریافت کرده است که به راه اندازی قریب الوقوع آن اشاره می کند.

رندرها نشان می‌دهند که OPPO A17 با یک بریدگی حداقل قطره‌آب و یک چانه در پایین ارائه می‌شود. با یک پنل پشتی بافت چرمی با طراحی دوربین بلند به شکل قرص دیده می شود اما ماژول بیرون زده نیست. دو حلقه با سنسور دوربین دوگانه و یک فلاش LED را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند دارای فرم فشرده با دکمه تنظیم صدا و دکمه های پاور در سمت راست است. دومی به عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر می شود.

در زیر کاپوت، OPPO A17 در مقایسه با مدل قبلی خود ارتقاء داده نخواهد شد. بر اساس گزارش ها، پردازنده هلیو G35 همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن را تامین می کند. بقیه مشخصات گوشی هوشمند آینده همچنان یک راز باقی مانده است.

OPPO A17 در رنگ های نارنجی، آبی و مشکی وارد بازار خواهد شد. قرار است تا پایان این ماه برای اولین بار عرضه شود. حال باید منتظر ماند تا شرکت اوپو بزودی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. دستگاهی که بی شک ویژگی های قابل توجهی داشته و به عنوان یک دستگاه کارآمد ارائه می شود.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی اوپو A58 5G

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی اوپو A17

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *