گوشی Galaxy A73 با نمایشگر OLED از راه می رسد

گوشی Galaxy A73 با نمایشگر OLED از راه می رسد

شرکت سامسونگ سال آینده گوشی Galaxy A73 را معرفی می کند و طبق گزارش های قبلی دارای مشخصات قابل توجهی خواهد بود که می تواند نظر مخاطب را به خوبی جلب کرده و یک مدل برجسته باشد.

سری گلکسی A برای سامسونگ بسیار مهم است. این دستگاه های میان رده در سراسر جهان محبوب هستند. آنها ویژگی های استثنایی را با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهند. گوشی های Galaxy A تمایل به فروش بسیار خوبی دارند. به همین دلیل است که سامسونگ هر سال کار بسیار خوبی را انجام می دهد تا از رقابتی بودن آن اطمینان حاصل کند.

این برای سری گلکسی A 2022 تفاوتی نخواهد داشت. چند شایعه در حال حاضر مطرح شده است و آنها تغییرات امیدوار کننده ای را برای ترکیب پیش بینی می کنند. به نظر می رسد سامسونگ گامی در جهت بهبود حاشیه سود خود در این دستگاه ها برداشته است.

طبق گزارشات منتشر شده در کره جنوبی ، سامسونگ در حال بررسی استفاده از پنل های OLED چینی برای Galaxy A73 است. Samsung Display قبلاً تمام پنل های OLED مورد استفاده در تلفن های هوشمند سامسونگ را عرضه کرده است.

برای اطمینان از پنل های OLED با قیمت پایین تر ، انتظار می رود سامسونگ الکترونیک صفحه نمایش OLED را از BOE و CSOT چین تهیه کند. گفته می شود که این دو شرکت در حال توسعه پنل هایی برای Galaxy A73 هستند.

سامسونگ الکترونیک هنوز در مورد تامین کنندگان و تعداد آنها تصمیم نهایی را نگرفته است. ممکن است پنل های ساخته شده توسط چینی ها را ارزیابی کرده و تصمیم بگیرد که چه مقدار را از کدام تامین کنندگان تهیه کند. انتظار می رود اگر BOE و CSOT بتوانند پنل هایی با قیمت بسیار ارزان تر تهیه کنند ، سامسونگ مقدار خرید خود را برای بهبود حاشیه سود خود در Galaxy A73 افزایش می دهد.

شرکت های چینی به تدریج نقش بیشتری در زنجیره تامین سامسونگ ایفا می کنند. آنها باتری عرضه کرده اند و CSOT نیز در حال تهیه پنل های OLED برای گوشی های رده پایین سامسونگ Galaxy M است.

Galaxy A73 به احتمال زیاد در نیمه اول سال آینده وارد بازار می شود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می رود کل مجموعه گلکسی A 2022 دارای لرزشگیر اپتیکال باشد.

بیشتر بخوانید  نسل بعدی ساعت سامسونگ Galaxy Watch 3 نام دارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A73 با نمایشگر OLED از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *