معرفی برنامه های برتر هفته

BEST APP WEEK

Brave Browser

brave-browser-screenshotاین مرورگر که ورژن جدید آن به تازگی ارائه شد تفاوت آن با نسخه های قبلی رفع مشکلات و باگ های برنامه و اضافه کردن امکانات بیشتر است از جمله مسدود کردن تبلیغات اینترنتی – افزایش امنیت در فضای مجازی و ظاهری زیبا و کاربر پسند.اگر قصد  امتحان این مرورگر را دارید میتوانید از لینک زیر دانلود نصب کنید.

دانلود مرورگر

The Trail

untitled-133دومین برنامه برتر یک بازی اندروید است که توسط سازنده بازی های معروف Black And White و Fable و Godus ساخته شده است.این بازی در سبک ماجراجویی بوده و به شما امکان سفر به نقاط مختلف و خرید و فروش آیتم ها به همراه شهر گردی را میدهد.این بازی کاملا رایگان بوده و شما میتوانید از لینک زیر دریافت و نصب کنید.

دانلود Trail

Lifestage

lifestage-lede

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است این برنامه مانند Snap Chat یا نرم افزار های مشابه به کاربران امکان ویرایش فانتزی عکس ها را میدهد و میتوانید با انواع قاب ها و نوشته ها عکس را ویرایش کنید.

دانلود

axtr_pre_reg_banner_1200x700احتمالا اگه طرفدار بازی های کامپیوتری باشید با بازی آسفالت آشنایید یا حتما امتحان کردید.در این هفته نسخه جدیدی از این بازی آمد که توجه بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کرد.در نسخه جدید قابلیت هایی از قبیل اسپرت کردن ماشین و اضافه شدن ماشین های بزرگ و امکانات جالب دیگر را در اختیار شما گذاشته است.

دانلود بازی

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی برنامه های برتر هفته

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *