نخستین آیفون XS مکس در جیب یکی از کاربران در اوهایو منفجر شد

انفجار آیفون XS مکس

کمپانی اپل به تازگی از سری جدید پرچمداران خود با نام های آیفون XS و XS مکس رونمایی به عمل آورد که بسیاری از افراد تصمیم گرفتند تا دستگاه آیفون خود را به این مدل ها تغییر دهند. یکی از موضوعاتی که در خصوص گوشی های پرچمدار کمپانی سامسونگ بخصوص سری نوت شایع شده بود، مسئله ی انفجار آن ها در اثر داغ کردن بسیار زیاد باتری آن ها و عدم فعالیت صحیح سیستم خنک کننده ی این دستگاه ها بود.

انفجار آیفون XS مکس

گوشی های جدید برخی اوقات دچار ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری می شوند ولی انفجار پرچمداری که فقط سه هفته از عرضه ی رسمی آن گذشته است چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن کنار عبور کرد. به تازگی یک کاربر آمریکایی به نام Josh Hillard ادعا کرده است که آیفون XS مکس او بدون هیچگونه دلیل بخصوص و هنگامی که در جیب او قرار داشت، به طور ناگهان شروع به داغ شدن کرد و در نهایت دودهای سبز و زرد از آن خارج گردید. در یک زمان کوتاه افزایش میزان حرارت گوشی سبب انفجار و آتش گرفتن این دستگاه شده است. با این وجود که گوشی را سریعا خاموش کرده است، به طور کامل از بین رفته و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

انفجار آیفون XS مکس

این انفجار بر اساس حجم باتری این دستگاه و سایر قطعات الکترونیکی آن می تواند آسیب هایی اساسی را برای این شخص به دنبال داشته باشد اما این کاربر خوش شانس از این حادثه جان سالم به در برده است.

با این وجود که انفجار این پرچمدار اپل به ایشان صدمه ی جسمی وارد نکرده است ولی به دلیل استنشاق دودهای خارج شده از این دستگاه تا حدودی احساس ناراحتی نموده است و اکنون تصمیم دارد از این کمپانی به دلیل آسیب های فیزیکی و روانی ناشی از این حادثه شکایت نماید. یکی از علت هایی که ایشان تصمیم دارد از اپل شکایت نماید این است که به دنبال تماس های مکرر با نمایندگی اپل و برقراری مکالمه تلفنی و یا حضوری با آنها تنها خسارتی که به هیلارد پیشنهاد داده اند تعویض گوشی با نسخه ای جدید بوده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین آیفون XS مکس در جیب یکی از کاربران در اوهایو منفجر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *