تعلق گرفتن بیمه بیکاری برای مدیران کسب و کارهای اینترنتی در تلگرام

تلگرام

در چند هفته گذشته خبر های زیادی درباره فیلتر شدن تلگرام در کشور ایران منتشر شده بود اما بر خلاف انتظارات همه افراد هنوز تصمیمی قطعی درباره این موضوع گرفته نشده است , بر اساس آن چه که دبیر شورای عالی فضای مجازی در مصاحبه خود بیان کرده است , در صورتی که افراد از تجارت و بیزینس خود را از تلگرام به پیام رسان های داخلی انتقال دهند می توانند از بیمه بیکاری بهره مند شوند.

وی در ادامه سخنان خود این چنین گفت : من هم همانند سایر مردم از برنامه هایی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنم , اما اکنون که کشور ایران این توانایی را به دست آورده که پیام رسانی طراحی کند بنا به تعهدی که به کشورم دارم بدون شک برنامه های داخلی را در الویت قرار داده و از آن استفاده خواهم کرد.

اما در این میان عده ای که دارای صفحات تجاری هستند اعتراض کرده و گفته اند با انتقال کسب و کار خود به پیام رسان داخلی دچار ضرر و زیان می شوند و کاربران خود را از دست خواهند داد , وی در پاسخ به این افراد گفت : ما در صدد آن هستیم که از مردم خود حمایت کنیم , اگر این افراد صفحات تجاری خود را در پیام رسان داخلی راه اندازی کنند , از بیمه بیکاری برخوردار خواهند شد. وی افزود : برای ارتقأ حفاظت از حریم خصوصی کاربران کمیته‌ ای تشکیل خواهد شد تا از انتشار محتوا یا تجاوز دیگران به این حریم جلوگیری شود.

سید ابوالحسن فیروزآبادی ادعا کرد هدف از این اقدام تقویت استقلال کشور است و طراحان تلاش دارند یک پیام رسان تا امکانات عالی ارائه دهند تا بتوانند کاربران زیادی را به خود جذب کنند , همچنین بیان کرد که در تلاش هستند تا دانشجویان در تمامی دانشگاه ها قادر باشند بدون مشکلی از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعلق گرفتن بیمه بیکاری برای مدیران کسب و کارهای اینترنتی در تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *