سامسونگ سری گلکسی K را در آینده نزدیک معرفی می کند

سامسونگ سری گلکسی K را در آینده نزدیک معرفی می کند

سامسونگ در تاریخ 1 فوریه 2023 به طور رسمی مجموعه گوشی های هوشمند گلکسی S23 خود را در بازار عرضه خواهد کرد. برخی از محصولات دیگر مانند سری گلکسی بوک 3 نیز قرار است در همین رویداد عرضه شوند. فقط چند روز تا عرضه رسمی فاصله داریم. به هر حال، چند گوشی هوشمند آینده از خانه سامسونگ گواهی BIS هندی و بلوتوث SIG را دریافت کرده‌اند. اینها احتمالاً گوشی‌های هوشمند بعدی هستند که این برند روی آن‌ها کار می‌کند و ممکن است چند هفته بعد از رویداد معرفی سری S23 به بازار عرضه شوند.

گوشی هوشمند آینده با شماره مدل K748 توسط بلوتوث SIG تایید شده است. علاوه بر این، سه گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل K741، K746 و K748 که هنوز منتشر نشده اند، گواهی BIS هند را دریافت کرده اند. گنجاندن این گوشی‌های هوشمند در گواهی BIS، معرفی قریب‌الوقوع آن‌ها در هند را نشان می‌دهد. در میان همه گوشی‌های هوشمند، K748 در فهرست‌های بسیاری ظاهر شده است که به ورود قریب‌الوقوع دستگاه اشاره می‌کند.

علاوه بر آن، سامسونگ Galaxy K748 را نیز در پایگاه گواهینامه BIS با شماره مدل SM-K748B/DS کشف کرده ایم. به نظر می رسد نوع گوشی هوشمندی که در BIS کشف شده، مدل هندی باشد. علاوه بر این، SM-K746B/DS و SM-K741B/DS سامسونگ گواهینامه BIS را با موفقیت به پایان رساندند. سامسونگ گلکسی K746 و گلکسی K741 می توانند نام گوشی های هوشمند در زمان فروش باشند.

جدا از این، ما چیزی در مورد گوشی های آینده نمی دانیم زیرا این اولین نمونه از گوشی های هوشمند سامسونگ با شماره مدل سری “K” است که کشف می‌شود. علاوه بر این، هیچ اطلاعات مهمی در مورد آیتم در لیست ها فاش نشده است. پست ما در مورد جدیدترین لیست گجت های سامسونگ اکنون کامل شده است. نظر شما در این مورد، لطفا؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی واچ 6 سامسونگ با باتری پرظرفیت تر

نظرات در مورد : سامسونگ سری گلکسی K را در آینده نزدیک معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *