نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

حتما بارها برایتان پیش آمده که بخواهید یک فایل با فرمت MP4 را به MP3 تبدیل کنید. در این مقاله نحوه استفاده از سه سایت تبدیل کننده فرمت MP4 به MP3 از طریق آنلاین و رایگان و استفاده آسان به شما معرفی می کنیم. فقط درعرض چند دقیقه می توانید MP4 را به MP3 تبدیل کنید.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3 با روش های انلاین

استفاده از زامزار برای تبدیل MP4 به MP3

Zamzar سایتی است که می تواند انواع فایل ها را تبدیل کند. این  سایت به کاربران امکان می دهد بدون بارگیری یک ابزار نرم افزاری فایل ها را به فرمت دلخواه تبدیل کنند و از بیش از 1200 نوع تبدیل مختلف پشتیبانی می کند.حالا بیایید تا نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3 در Zamzar را بیان کنیم.

مرحله1-وقتی وارد سایت زامزار شدید روی مبدل MP4 به MP3 در Zamzar کلیک کنید، می توانید فایل خود را روی صفحه درگ کنید یا روی Add Files کلیک کنید تا آن را در مسیر موجود در رایانه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حداکثر حجم پرونده 50 مگابایت باید باشد.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

مرحله 2- تبدیل کننده باید فرمت MP3 را در منوکشویی نمایش دهد. در غیر این صورت، این نوع  فرمت را کلیک کرده و انتخاب کنید.

 

مرحله3- Convert را کلیک کنید.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

 

مرحله4-پس از تبدیل فرمت ، روی بارگیری کلیک کنید و به مکان بارگیری پیش فرضی که دارید برای مشاهده فایل، بروید.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

 

نحوه استفاده از Convertio برای تبدیل MP4 به MP3

Convertio یکی دیگر از وب سایت های مناسب تبدیل فایل است. مانند Zamzar ، می توانید چندین فایل دیگر با فرمت های مختلف مانند اسناد ، تصاویر و کتاب های الکترونیکی را تبدیل کنید.

1-وقتی وارد سایت شدید روی Convertio MP4 به MP3 کلیک کرده و یا فایل خود را بر روی صفحه درگ کنید یا روی گزینه Select Files کلیک کنید تا فایل را در مسیر موجود در رایانه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حداکثر حجم فایل 100 مگابایت است.

2-تأیید کنید که نوع فایلی که در حال تبدیل آن هستید MP3  است. در صورت لزوم ، روی کادر کشویی کلیک کنید و آن را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  معرفی 5 برنامه رایگان تبدیل PDF به Word

 

3- روی Convert کلیک کنید.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

4-وقتی روند کار به پایان رسید ، پیام « Conversion Completed » را مشاهده خواهید کرد. روی بارگیری کلیک کنید و فایل را در پوشه بارگیری پیش فرض خود مشاهده خواهید کرد.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

نحوه استفاده از CloudConvert برای تبدیل MP4 به MP3

اگر می خواهید فایل خود را قبل از تبدیل فرمت تنظیم کنید ، از CloudConvert دیدن کنید. و به خاطر داشته باشید که این سایت همچنین تبدیل فایل های دیگر مانند تبدیل فونت،سخنرانی ها و موارد دیگر را انجام می دهد.

1-می توانید مستقیماً به تبدیل MP4 به MP3 در CloudConvert رفته و گزینه Select File را برای شروع کلیک کنید یا فایل خود را بر روی صفحه بکشید. قبل از بارگذاری فایل خود ، می توانید گزینه هایی که در پایین است را  انتخاب کنید تا صدا را تنظیم کنید. همچنین می توانید پس از بارگذاری فایل خود این کار را انجام دهید ، همانطور که در مرحله 4 در زیر به شما نشان خواهیم داد.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

2-مکان فایل را از کادر کشویی انتخاب کنید و دستورالعمل های بعدی را دنبال کنید تا بسته به مکانی که انتخاب می کنید ، آن فایل را انتخاب کنید.

 

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

3- تبدیل  MP3 را  در منوکشویی تایید کنید یا در صورت لزوم آن را انتخاب کنید.

4-اگر قبل از بارگذاری فایل تنظیماتی انجام نداده اید، می توانید در مرحله بعدی این کار را انجام دهید. روی آیکون wrench یاآچار کلیک کنید. در صورت تمایل می توانید کارهایی مانند تنظیم میزان صدا و اصلاح فایل را انجام دهید. اگر در اینجا تغییراتی ایجاد کردید ، پس از پایان کار بر روی Okay کلیک کنید.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

5-حالا روی Convert کلیک کنید.

نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

6-پس از تبدیل فایل ، یک پنجره بازشو مشاهده می کنید که می توانید روی Play یا Download کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه تبدیل فرمت MP4 به MP3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *