نتیجه اعتراض وزیر ارتباطات به مدیر تلگرام

تلگرام

برنامه تلگرام یکی از پرکاربرد ترین و پر طرفدارترین اپلیکشن هایی است که امروزه در اختیار همگان قرار دارد. این برنامه که قابلیت نصب بر روی آندروید، IOS و ویندوز را دارد، امکان ارتباطی تصویری، صوتی و ارسال پیام متنی و عکس را فراهم کرده و انقلابی بزرگ در سیستم ارتباطی سراسر دنیا به پا کرده است. اما در روزهای گذشته شاهد محروم شدن کاربران ایرانی از دسترسی به این برنامه بودیم.

مدیران تلگرام ادعا داشتند که مشغول مبازره با اسپم ها و حذف آن ها از گروه های بین المللی بودند به همین دلیل دسترسی کاربران ایرانی به این برنامه را محدود و در شرایطی استفاده از آن را به طور کلی برای ایرانیان غیر ممکن ساختند.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در هفته گذشته طی اعتراضی به مدیر تلگرام گفت : به جای این که کابران ایرانی را از استفاده از این برنامه محروم سازید و در دسترسی آن ها به این اپلیکیشن اختلال ایجاد کنید باید به دنبال راه حل های بهتر و مناسب تری باشید تا افرادی که از این برنامه استفاده می کنند دچار مشکل نشوند. وی خواستار رفع سریع این مشکل و دسترسی مجدد کابران ایرانی به تلگرام شد.

از قرار معلوم این اعتراض تند و سریع آذری جهرمی تاثیر گذار بوده و به دنبال آن پاول دورف، مدیر تلگرام، در پاسخ به این اعتراض جهرمی، در توئیتر خود چنین بیان کرد که از تمامی کاربران ایرانی بابت این مشکل معذرت خواهی کرده و از واکنش سریع وزیر ارتباطات به مشکلات و پیگری آن ها بسیار خوشحال است. وی خاطر نشان کرد که این مشکلات به دلیل نقص فنی بوده و قول داد هر چه سریع تر و حداکثر تا ماه اکتبر آن ها را برطرف کرده و امکانات بهتری را در اختیار همه ی کابران به ویژه ایرانیان قرار دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چطور از شر پیام های تبلیغاتی تلگرام خلاص بشیم ؟

نظرات در مورد : نتیجه اعتراض وزیر ارتباطات به مدیر تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *