مینی کامپیوتر لنوو Xiaoxin Mini PC معرفی شد

مینی کامپیوتر لنوو Xiaoxin Mini PC معرفی شد

لنوو اخیراً از عرضه یک مینی کامپیوتر جدید موسوم به Xiaoxin Mini PC خبر داده است، دستگاهی جمع و جور و در عین حال با کارایی بالا. انتظار می رود که Xiaoxin Mini PC به دلیل مشخصات قدرتمند و فرم فاکتور کوچک، موردتوجه علاقمندان قرار گیرد.

مینی پی سی جدید لنوو Xiaoxin دارای طراحی شیک با طرح خطی مورب در قسمت فوقانی بوده که ظاهری متمایز و مدرن به آن بخشیده است. پنل جلویی مجهز به گزینه‌های اتصال مختلف از جمله USB-A، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری است که از سازگاری با طیف وسیعی از تجهیزات جانبی اطمینان می‌دهد. یکی از ویژگی های برجسته این مینی دسکتاپ توانایی آن برای پشتیبانی از حداکثر چهار اتصال صفحه نمایش است. این باعث می شود که آن را برای کاربرانی که برای مالتی تسکینگ و به حداکثر رساندن بهره وری به نمایشگرهای متعدد نیاز دارند، انتخابی عالی باشد.

با وجود اندازه جمع و جور، لنوو Xiaoxin Mini PC عملکرد آن را به خطر نمی اندازد. این پردازنده نسل سیزدهم Core اینتل را در خود جای داده است که قدرت محاسباتی قابل توجهی را در یک فاکتور کوچک ارائه می دهد. علاوه بر پردازنده قدرتمند، مینی کامپیوتر جدید از طراحی کارآمدی برخوردار بوده که دارای پاور پلاتینیومی 150 واتی با حداکثر توان 115 وات است. این راه حل کارآمد قدرت عملکرد پایدار را تضمین می کند و در عین حال مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

رایانه شخصی لنوو Xiaoxin Mini با سیستم عامل Microsoft Windows 11 Home Chinese Edition از پیش نصب شده است. این تضمین می‌کند که کاربران به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های مایکروسافت دسترسی خواهند داشت و تجربه محاسباتی یکپارچه‌ای را ارائه می‌کنند. قیمت Mini PC لنوو Xiaoxin هنوز اعلام نشده است.

در اخباری مرتبط لنوو پیشتر خبر از معرفی مدل جدید لپ تاپ های محبوب یوگا خبر داد. علاوه بر نسخه‌های 14 و 16 اینچی Yoga 7i که قبلاً معرفی شده بود با پردازنده‌های Raptor Lake اینتل، لنوو اکنون Yoga 7 را با پردازنده AMD Ryzen 7000 همراه کرد. سری جدید Yoga 7 گزینه‌های نمایش قابل توجهی را ارائه می‌کند تا صفحه نمایش OLED چند لمسی 16:10 با وضوح 2.8K و نرخ نوسازی 90 هرتز، روشنایی 400 نیت و پشتیبانی از Dolby Vision یک تجربه تمام عیار باشد. با این حال، این گزینه نمایشگر رده بالا فقط در نسخه 14 اینچی موجود است.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion R7000 معرفی شد

Yoga 7 (14, 8) همچنین دارای سیستم اختیاری نمایشگر با مشخصات پنل اولد 1920 در 1200 پیکسل با نرخ نوسازی 60 هرتز یا وضوح 2240 در 1400 پیکسل با نرخ نوسازی 60 هرتز  و شدت روشنایی 300 نیتی با پنل LCD است. در همین حال، Yoga 7 (16، 8) یک LCD استاندارد 1920 در 1200 پیکسل با شدت روشنایی 300 نیتی بوده و  برخلاف نوع اینتلی که هر دو گزینه FHD+ و 2.5K دارد، ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مینی کامپیوتر لنوو Xiaoxin Mini PC معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *