تبلت لنوو Tab Extreme بزودی معرفی می شود

تبلت لنوو Tab Extreme بزودی معرفی می شود

طبق گزارش‌ها، لنوو در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار جدید برای بازار اندروید است. این گجت به عنوان قدرتمندترین تبلتی که تاکنون توسط لنوو عرضه شده است، معرفی خواهد شد. قبل از اعلام رسمی، تبلت پرچمدار آینده لنوو در گواهینامه کنسول Google Play فهرست شده است. طبق گواهینامه، با نام Lenovo Tab Extreme در بازار عرضه خواهد شد.

یک تبلت آینده لنوو با شماره مدل TB570FU اخیراً در وب سایت گواهی Play Console مشاهده شده است. گفته می شود که این دستگاه چیزی جز تب Extreme Lenovo آینده نخواهد بود. وب سایت گواهی برخی از مشخصات کلیدی تبلت را به همراه تصویری نشان می دهد که نشان می دهد این محصول چگونه ممکن است واقعاً ظاهر شود. تصویر تبلت ضمیمه شده به وب سایت تایید می کند که صفحه نمایش بزرگی با حاشیه های متقارن در اطراف نمایشگر خواهد داشت. دوربین سلفی وقتی در حالت افقی قرار می گیرد، در مرکز قاب بالایی قرار می گیرد. در لبه سمت چپ و لبه بالایی به ترتیب کنترل صدا و دکمه پاور قرار دارند.

طبق گفته وب سایت، این تبلت دارای پنلی با رزولوشن 3000*1876 پیکسل خواهد بود. این چیپست دارای چیپست MT8798Z است که چیزی جز مدیاتک Dimensity 9000 نیست. این چیپست دارای ARM Cortex X2 با فرکانس 3050 مگاهرتز، 3X ARM Cortex A710 با سرعت 2850 مگاهرتز و 4X ARM Cortex X2 با فرکانس کلاک 3050 مگاهرتز، و 4X ARM Cortex X2 با سرعت کلاک 2850 مگاهرتز و 4X ARM Cortex. وظایف گرافیکی فشرده توسط پردازنده گرافیکی Mali G710 انجام خواهد شد. این وب سایت تایید می کند که 8 گیگابایت رم خواهد داشت و اندروید 13 را مستقیماً بوت می کند.

متأسفانه، ما اطلاعات بیشتری در مورد Lenovo Tab Extreme آینده نداریم. راه اندازی ممکن است قبل از معرفی رسمی تبلت گوگل پیکسل اتفاق بیفتد. مراقب هر گونه پست یا تیزر رسمی در مورد تبلت باشید که در روزهای آینده ظاهر شود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری محصولات جدید لنوو Xiaoxin در راهند

نظرات در مورد : تبلت لنوو Tab Extreme بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *