انتشار اولین اطلاعات از ساعت اوپو Watch 5

انتشار اولین اطلاعات از ساعت اوپو Watch 5

اوپو در آگوست 2022، سری ساعت واچ 3 و واچ 3 پرو را در چین معرفی کرد. به نظر می رسد زمان آن نزدیک است که سری واچ 3 با نسخه بعدی جایگزین شود. بر اساس پست اخیر Weibo کاربر Digital Chat Station، ساعت هوشمند پرچمدار آینده Oppo احتمالا نام اوپو Watch 4 نخواهد داشت.

این تصور که عدد 4 برای چین و برخی دیگر از کشورهای آسیایی بدشانسی می آورد احتمالاً در این انتخاب تأثیر دارد. در مقابل، به نظر می رسد که نسخه بعدی با نام Watch 5 معرفی شود.  طبق اطلاعات منتشر شده، Watch 5 با اسم رمز “Comet” شناخته شده و دارای صفحه نمایش مربعی با لبه های خمیده است. باتری 570 میلی آمپر ساعتی دارد و از اتصال eSIM پشتیبانی می کند. وی افزود که این ساعت هوشمند در رنگ های فیبر کربنی سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

لازم به یادآوری بوده که اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو به ترتیب به باتری 400 و 550 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. از این رو، به نظر می رسد که اطلاعات دهنده درباره مدل پرو جزئیاتی فاش کرد نه نسخه استاندارد. سری Watch 5 احتمالاً در کنار گوشی تاشو Find N3 رونمایی خواهد شد. یک پست قبلی در Weibo نشان داد که این شرکت قصد دارد Find N3 را در سه ماهه سوم سال جاری عرضه کند.

گوشی اوپو Find N3 دارای صفحه نمایش 8 اینچی OLED LTPO است که وضوح Quad HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در قسمت بیرونی، صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+  با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت.

سیستم دوربین عقب Find N3 شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با پشتیبانی از OIS، یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی می شود. یک دوربین داخلی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در صفحه نمایش بیرونی تعبیه خواهد شد.

چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 4805 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی قدرت Find N3 را تامین می کنند. این گوشی با 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد. در دیگر خبرها طی رویداد معرفی سری اوپو Reno 10، این شرکت همچنین یک جفت هدفون بی سیم جدید را معرفی کرد. این لوازم جانبی صوتی مقرون به صرفه، رسما به عنوان اوپو Enco R2 معرفی شدند.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A77 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اگرچه این محصول به دلیل طراحی عالی به نظر می رسد، اما کاملاً مقرون به صرفه بوده و تنها 349 ین (50 دلار) است. مجموعه ای اساسی از ویژگی ها را به همراه چند ویژگی جالب ارائه می دهد. نخست اینکه، Enco R2 در یک رنگ طلایی-سفید عرضه می شود. کیس شارژ شبیه یک سنگریزه بوده ، در حالی که گوشی‌ها شبیه به ایرپادز اپل هستند. قسمت درب قاب نسبت به بدنه دارای حاشیه طلایی درخشان است. از طرفی گوشی ها نوع گوش باز به رنگ سفید هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اولین اطلاعات از ساعت اوپو Watch 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *