معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

ابزارهای کپی رایتر هوش مصنوعی می‌توانند بهترین دوست جدید شما باشند البته اگر بدانید چگونه از آنها استفاده کنید. به نظر می‌رسد ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی در همه جا استفاده دارند، از تولیدکنندگان محتوا گرفته تا چت‌بات‌های تجارت الکترونیک. هوش مصنوعی می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. دو چیز که همه ما دوست داریم، درست است؟

ابزار کپی‌رایترهوش مصنوعی

اما مانند بسیاری از ابزارها، کپی رایترهای هوش مصنوعی تنها به اندازه فردی که از آنها استفاده می کند قدرتمند هستند. علاوه بر دانستن نحوه استفاده از آن، باید بدانید چه زمانی از کپی‌رایتر هوش مصنوعی استفاده کنید و چه زمانی بهتر است از نوشته های محتوانویسان تیم خود استفاده کنید.

این 8 ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی را امتحان کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید و تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش دهید بدون اینکه هزینه اضافی بپردازید.

چگونه با هوش مصنوعی کپی رایتینگ کنیم؟

کپی رایتینگ هوش مصنوعی فرآیند استفاده از نرم‌افزار پردازش زبان طبیعی همراه با قابلیت‌های یادگیری ماشینی برای تولید محتوا برای پست‌های وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، اسکریپت‌ها و موارد دیگر است. محتوایی که توسط کپی‌رایترهای هوش مصنوعی نوشته می‌شود به نظر می‌رسد که مانند یک انسان آن را نوشته است، اما ساختن آن تنها کسری از زمان را می‌گیرد.

چه کسی می تواند از کپی رایتینگ با هوش مصنوعی بهره مند شود؟

این سوال مانند این است که بپرسید “چه کسی می تواند از صرفه جویی در زمان و پول سود ببرد؟”

اما ابتدا، بیایید به این بپردازیم: هوش مصنوعی مشاغل ما را نمی‌دزدد. حتما هزاران پچ پچ از نویسندگان دیگر را شنیده اید که نگرانند ChatGPT و دیگر کپی‌نویسان مدل زبان طبیعی همه ما را منسوخ کنند.

کالی مور حقیقت هوش مصنوعی را به خوبی خلاصه می کند:

من قبلاً گفته ام و اینجا هستم تا دوباره بگویم: ما نمی توانیم با روبات ها رقابت کنیم. ما فقط می توانیم از آنها به نفع خود استفاده کنیم یا حوزه های تخصصی خود را دو برابر کنیم.

ایجاد و استفاده از ابزارها نحوه تکامل بشر است، از چاقوهای سنگی ماقبل تاریخ گرفته تا اسب و کالسکه و اکنون، ریزتراشه ها و نرم افزارهای کامپیوتری.

شما یک انسان هستید. هوش مصنوعی یک ابزار است. از آن استفاده کنید و تکامل پیدا کنید.

اما… چگونه؟ همه ما در حال یادگیری هستیم، اما در اینجا چند نمونه وجود دارد که چگونه هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند هوشمندتر کار کنید، نه سخت تر.

بازاریابان و مدیران رسانه های اجتماعی

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

کپیرایترهای هوش مصنوعی نمی‌توانند استراتژی بازاریابی شما را از ابتدا ایجاد کنند، اما می‌توانند:

KPI را برای ردیابی، هشتگ گذاری ایده ها و موارد دیگر پیشنهاد دهند.

اهداف رسانه های اجتماعی را برای کمپین بعدی خود فهرست کنید.

خلاصه ها و گزیده هایی را برای محتوای وب، اسناد استراتژی داخلی و موارد دیگر ایجاد کنید.

ایده های پست شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.

از طریق چت بات ها تحقیقات و نظرسنجی های کاربران را انجام دهید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای رسانه‌های اجتماعی حتی می‌توانند به شما در تولید تصاویر جدید از ابتدا و بهینه‌سازی تبلیغاتتان کمک کنند.

اجازه دادن به یک ربات چت هوش مصنوعی بر تحقیقات مخاطبان می تواند 20 ساعت در هفته برای شما صرفه جویی کند. بر اساس میانگین زمانی که بازاریاب 48 درصد از زمان خود را صرف جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های تحقیقات بازار می کند.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

57 درصد از بازاریابان در حال حاضر فکر می کنند که چت بات ها به آنها درک بهتری از مخاطبانشان می دهد، به مشتریان آموزش می دهد و موارد دیگر.

نویسندگان

نویسندگان باید بدانند که هوش مصنوعی به‌عنوان دستیار شما عمل کند نه خود شما تا بتوانید بر این موضوع درک کنید که چرا مردم به‌جای ربات به شما پول می‌دهند چون سبک نوشتاری شما با ربات های هوش مصنوعی متفاوت است.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

موارد استفاده هوش مصنوعی در تولید محتوا

  • ایده‌ها و الهام‌بخش، تغییرات کپی آگهی برای تست A/B، کلمات کلیدی SEO یا حتی یک طرح کلی را ایجاد کنید.
  • چیزی در صفحه دریافت کنید تا بلاک نویسنده را شکست دهد.
  • گزینه های عنوان یا عنوان طوفان فکری.
  • محتوا را به چندین زبان ترجمه کنید.
  • کپی رایترهای هوش مصنوعی می توانند در وقت صاحبان کسب و کار صرفه جویی کنند:
  • پیش نویس محتوای وب و رسانه های اجتماعی، بنابراین به جای نوشتن از ابتدا، فقط باید آن را تغییر دهید.
  • پیش نویس پاسخ های ایمیل
  • جمع بندی جلسات و ارسال یادداشت ها برای تیم خود.
  • چه یک مجری یک مرکز خرید باشید یا یک تجارت الکترونیکی جدید را شروع کنید، کپی رایترهای هوش مصنوعی می‌تواند بهره‌وری شما را به‌طور چشمگیری افزایش دهد
  • مراقبت از خدمات مشتری و فروش از طریق چت بات.
  • پیش نویس لیست محصولات، کپی آگهی، ایمیل ها و موارد دیگر.

 

8 بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای سال 2023

چت GPT

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

اگرچه اولین ابزار کپی‌نویسی با هوش مصنوعی نیست، اما ChatGPT یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی است.

ChatGPT قابلیت ها و محدودیت ها را مثال می زند. رابط کاربری آشنا و به سبک چت ChatGPT برای هر کسی آسان است که فوراً شروع به استفاده از آن کند، حتی اگر قبلاً در مورد نرم افزار هوش مصنوعی نشنیده باشید. پیچیدگی تعاملات ChatGPT چیزی است که در شش ماه گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نه تنها می تواند بفهمد که شما چه می پرسید بلکه به عنوان “پردازش زبان طبیعی” شناخته می شود. تاریخچه مکالمه شما را نیز به خاطر می آورد و پاسخ های خود را بر اساس آن تنظیم می کنید.

OwlyWriter

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

OwlyWriter لیستی از ایده های پست مرتبط با موضوع را ایجاد می کند:

ایده های ارسال شده در رسانه های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی در هوش مصنوعی OwlyWriter Hootsuite

برای رفتن به مرحله بعدی روی یکی از مواردی که بیشتر دوست دارید کلیک کنید: زیرنویس ها و هشتگ ها.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

عنوانی را که دوست دارید انتخاب کنید و روی ایجاد پست کلیک کنید. عنوان در Hootsuite Composer باز می‌شود، جایی که می‌توانید ویرایش‌ها را انجام دهید، فایل‌های رسانه‌ای و پیوندها را اضافه کنید، نسخه را مطابق با دستورالعمل‌های انطباق خود بررسی کنید  و زمان پست خود را برنامه‌ریزی کنید تا بعداً منتشر شود.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

OwlyWriter در تمام برنامه های Hootsuite گنجانده شده است که از 99 دلار در ماه شروع می شود.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

OwlyWriter برای بازاریابان پرمشغله رسانه های اجتماعی، سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل عالی است. اگر شغل شما شامل نوشتن برای رسانه های اجتماعی در هر ظرفیتی است – این ابزار برای شما مناسب است!

Jasper

جاسپر به تولید محتوای نوشتاری شبیه به انسان که با همکاری تیمی در ذهن ساخته شده است افتخار می کند. این مانند فضای Google Workspace کپی رایترهای هوش مصنوعی است. کتابخانه قالب و فضای ذخیره‌سازی ابری Jasper، آن را به انتخابی عالی برای مشاغل در هر اندازه‌ای تبدیل می‌کند تا پروژه‌های کپی را به‌طور یکپارچه پیش‌نویس، ویرایش و تأیید کنند.

بیشتر بخوانید  تحولی جدید در دوربین ها با معرفی گوگل کلیپس ایجاد شد

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

جاسپر از یک رابط به سبک سند استفاده می کند. شما مختصری برای محتوایی که می‌خواهید، شامل گزینه‌هایی برای زبان، کلمات کلیدی سئو و موارد دیگر ارائه می‌دهید.

Jasper نسخه آزمایش رایگان برای حداکثر 10000 کلمه محتوا ارائه می دهد. نسخه های پولی بر اساس تعداد کلمات است و از 24 تا 500 دلار در ماه متغیر است.

جاسپر برای همگام نگه داشتن تیم های بازاریابی و تولید محتوا و برند مناسب است. طرح Jasper برای کسب و کار شامل یک لحن برند از تحلیلگر صوتی است تا محتوای آن را با لحن محتوای موجود شما مطابقت دهد.

Copy.ai

Copy.ai پیش‌نویس‌های تقریباً آماده انتشار می‌سازد که تنها به حداقل ویرایش انسانی نیاز دارند. این فرآیند شبیه به استخدام یک  شخص نویسنده است  به آن موضوع بدهید، کمی جهت خلاقانه به آن بدهید، طرح کلی ایجاد شده را تأیید کنید و انجام دهید. اما همه این کارها فقط چند دقیقه طول می‌کشد. Copy.ai مقالات، پست های اجتماعی، ایمیل های فروش و موارد دیگر را ایجاد می کند. فرمت مختصر گام به گام شروع را آسان می کند، مانند قالب های داخلی.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

با این ابزار حداکثر 2000 کلمه در ماه را به صورت رایگان دریافت می کنید یا برای کلمات نامحدود، گردش کار خودکار، ابزارهای ترجمه و موارد دیگر با 49 دلار آمریکا در ماه اشتراک بخرید .

این قطعاً یکی از قدرتمندترین ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای بازاریابان یا تیم‌های انفرادی برای تقویت تولید محتواهای شما است.

QuillBot

QuillBot مانند سایر کپی‌رایترهای هوش مصنوعی، محتوا را از دستورالعمل‌ها تهیه نمی‌کند. این برای بیان مجدد محتوای موجود به روش های جدید و خلاقانه است. بیش از تغییرات اساسی مترادف، QuillBot همچنین می تواند محتوا را برای اختصار و وضوح ساده کند، یا آن را برای افزودن جزئیات مفید گسترش دهد. همچنین دارای پسوندهای منحصر به فردی است، مانند ابزار جستجوی هوش مصنوعی تحقیقاتی وب، تولید کننده استناد، و تکمیل کننده جملات.

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

محدودیت طرح رایگان 125 کلمه برای بازنویسی و 2500 کلمه برای خلاصه کردن فقط با گزینه های اولیه است. طرح پولی 19.95 دلاری آمریکا در ماه تعداد نامحدود کلمات، حالت‌های بازنویسی اضافی، ابزارهای ضد سرقت ادبی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

QuillBot برای استفاده مجدد از محتوا، از جمله ساده‌سازی و بازنویسی بخش‌هایی از مقالات برای استفاده به عنوان پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا ایجاد نسخه‌های متعدد، عالی است. این یک راه ساده و سریع برای امتحان کپی‌رایتر با هوش مصنوعی است.

Wordtune

Wordtune یکی دیگر از بازفرازکننده های هوش مصنوعی برای بهبود وضوح و خوانایی نوشته شما است. مانند QuillBot، می توانید لحن محتوای خود را تغییر دهید و آن را کوتاه یا گسترش دهید. Wordtune همچنین دارای چیزی است که آن را «چاشنی ها» می‌نامد تا برخی چیزها از جمله آمار، حقایق و حتی جوک‌ها را اضافه کند.

این طرح رایگان اجازه می دهد تا حداکثر 10 بازنویسی در روز، برای دسترسی نامحدود باید 9.99 دلار دلار در ماه هزینه پرداخت کنید.

از فریلنسرها گرفته تا تیم‌های محتوا، Wordtune می‌تواند به شما کمک کند با شفاف‌سازی پیام‌تان، محتوا را تغییر دهید و مخاطبان خود را سریع‌تر جذب کنید.

Notion

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

این را تصور کنید: تمام قدرت بهره‌وری یک صفحه‌شیت با گزینه‌های قالب‌بندی یک سند ترکیب شده با زیبایی‌شناسی. این برنامه Notion است که به خاطر قالب‌های زیبا و کاربردی خود شناخته شده است.

Notion همچنین دارای یک ابزار هوش مصنوعی داخلی است. بیشتر بر روی وظایف بهره‌وری متمرکز است، اما ویژگی‌های قدرتمند کپی‌رایتر هوش مصنوعی، از جمله حذف اصطلاحات، خلاقیت فکری، و حتی تهیه پیش‌نویس کامل وجود دارد.

Notion رایگان است. Notion AI یک افزونه ممتاز برای هر کاربر 10 دلار آمریکا در ماه است.

برای کاربران کنونی Notion و همچنین بازاریابان از هر نوع که می‌خواهند کپی هوش مصنوعی را امتحان کنند و به دنبال فضایی انعطاف‌پذیر برای یادداشت‌های تیمی و انجام کارها هستند، بی‌معنی است.

DeepL

معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

DeepL یکی از بهترین موارد استفاده برای کپی‌نویسی با هوش مصنوعی، بهبود بومی‌سازی از طریق ترجمه محتوا است. DeepL از هوش مصنوعی برای ترجمه کارآمد محتوای شما و در عین حال حفظ معنی و تفاوت های ظریف آن استفاده می کند.

درست مانند محتوای تولید شده از ابتدا، باید از کسی بخواهید که آن را بررسی کند تا مطمئن شود که ترجمه دقیقی است. نه تنها برای خوانایی، بلکه همچنین برای جلوگیری از هرگونه فاجعه بالقوه حقوقی و/یا روابط عمومی اگر نسخه ترجمه شده شما کاملاً با اصل شما مطابقت نداشته باشد.

شما می توانید حداکثر 3 سند و 3000 کاراکتر را به صورت رایگان ترجمه کنید. طرح پولی، که از 8 دلار تا 57 دلار آمریکا در ماه متغیر است، ترجمه های نامحدود و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

DeepL را می توان در هر نوع سندی استفاده کرد. شرکت‌های بزرگ همچنین از صرفه‌جویی در هزینه‌ها در مقیاسی که فقط به مترجمان برای ویرایش خروجی DeepL نیاز دارند، سود می‌برند.

سوالات متداول ابزارهای کپی رایتینگ هوش مصنوعی

کپی رایتر هوش مصنوعی چیست؟

کپی‌رایتر هوش مصنوعی اصطلاحی است که به نرم‌افزارهای کپی‌نویسی اشاره دارد که مقالات، صفحات لندینگ، کپی وب‌سایت، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را براساس اعلان‌ها و دستورالعمل‌هایی که شما به آن می‌دهید تولید می‌کند. کپی‌نویسان هوش مصنوعی از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تولید محتوایی با صدای انسان در مقیاس استفاده می‌کنند.

آیا هوش مصنوعی جایگزین کپی‌رایتینگ می‌شود؟

کپی رایترهای هوش مصنوعی جایگزین نویسندگان محتوای انسانی واقعی نمی شوند. بازاریابان هوشمند از نرم‌افزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای انجام وظایف کوچک‌تر از جمله تولید ایده و تحقیق استفاده می‌کنند تا بتوانند بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند: نوشتن محتوای جذاب. هر نسخه‌ای که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود همچنان به یک انسان برای ویرایش آن برای سبک، ماهیت و دقت واقعی نیاز دارد.

کدام ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا بهتر است؟

بهترین نرم افزار کپی رایتینگ هوش مصنوعی برای شما به فرآیند نوشتن و اهداف شما بستگی دارد. برخی از کپی‌رایترهای هوش مصنوعی در استفاده مجدد محتوا، یا افزودن کلمات کلیدی سئو به شیوه‌ای طبیعی برتری دارند، و برخی دیگر پیش‌نویس‌هایی با نام تجاری تولید می‌کنند که قبل از انتشار فقط به کمی ویرایش نیاز دارند. ابتدا، تصمیم بگیرید که کدام بخش از فرآیند خود را خودکار کنید، سپس به دنبال بهترین ابزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای این کار باشید.

خلاصه مطلب

کپی‌نرایترهای با هوش مصنوعی تنها راه برای به حداکثر رساندن بهره‌وری شما نیست. با Hootsuite همه برنامه‌ریزی‌ها، انتشار، تعامل، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در رسانه‌های اجتماعی خود را در همه حساب‌هایتان مدیریت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 8 ابزار کپی‌رایتر هوش مصنوعی (فراتر از ChatGPT)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *