میت 20 پرو هوآوی در IFA 2018 در دست یک کاربر رویت شد

میت 20 پرو

میت 20 پرو هوآوی | با برگزاری نمایشگاه IFA 2018 در برلین بسیار از مشتاقان دنیای تکنولوژی حضور به هم رساندند و توانستند از تولید جدید برندهای معروف مطلع گردند و گجت های بسیاری نیز در طی این نمایشگاه رونمایی شدند. در این میان برخی از افراد منتظر رونمایی از پرچمداران کمپانی های چینی نیز بودند که کمپانی هوآوی اعلام کرد در تاریخ 24 مهر ماه سال جاری قصد دارد ار هوآوی میت 20 پرو رونمایی کند.

میت 20 پرو هوآوی

میت 20 پرو

اما با همه ی این موضوعات، گزارش شده است که شخصی همراه با یک گوشی هوآوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA شهر برلین حضور داشته است. البته لازم به ذکر است که این شخص گوشی هوشمند دیگری نیز به همراه داشت، شناختش به دبیب قاب زمختی که برای آن انتخاب نموده بود، کمی دشوار می‌ شد اما نوع آرایش دوربین‌ های مربعی شکل بدنه‌ ی پشتی این گوشی هوشمند، مدل آن را لو می‌ دهد.

قبل از این گفته شده بود که نوع آرایش دوربین‌ های استفاده شده در پنل پشتی هوآوی میت 20 پرو به شکل یک مربع طراحی شده است که 3 دوربین به همراه یک فلش LED در داخل این باکس قرار داده شده است. بر اساس شایعات منتشر شده، این سه سنسور دوربین به ترتیب 20، 12 و 8 مگاپیکسلی خواهند بود و یکی از این دوربین ها نقش دوربین اصلی را ایفا می نمایند. در شرایطی که دو سنسور دیگر، لنز‌ های Wide یا تله فوتو خواهند بود.

میت 20 پرو

از طرفی در بخش بالایی این گوشی هوشمند، یک بریدگی کوچک مشاهده می گردد که احتمالاً جک 3.5 میلیمتری در این بخش تعبیه شده است. لبه‌ ی پایینی نیز محل قرارگیری یک درگاهUSB نوع C می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی زودتر از هنگام سری میت 50 هوآوی

نظرات در مورد : میت 20 پرو هوآوی در IFA 2018 در دست یک کاربر رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *