فیس آیدی (face id) یکی از ویژگی های بارز آیفون X

فیس آیدی (Face ID)

جدا از نمایشگر OLED این گوشی جدید شرکت اپل یکی دیگر از ویژگی های بارز این گوشی فیس آیدی (Face ID) است. این ویژگی جدید جای تاچ لمسی مدل های قبلی را گرفته است و روش جدیدی برای قفل کردن و امنیت بیشتر گوشی خواهد بود.

این سیستم جدید با وجود قطعات پیچیده ای کار می کند که همین موضوع باعث شده است، تعداد این گوشی های جدید شرکت اپل محدود باشد البته این مشکل در حال رفع شدن است. بنا بر گفته های تحلیلگر ارشد شرکت نام برده این مشکلات به زودی حل خواهد شد و هنگام عرضه ی کامل آیفون X دیگر همچین مشکلی نخواهند داشت.

عرضه ی این گوشی در ۵-۶ هفته ی آینده تخمین زده شده است است اما بر طبق گفته های برخی از تحلیلگران مدت کمتری طول می کشد تا گوشی مورد نظر در دست کاربران قرار بگیرد. همان طور که شما نیز می دانید این گوشی از وقتی که اسمش به سر زبان ها آمده در حال تغییر بازار است ولی باز هم مثل هر گوشی دیگری که در بازار وجود دارد این گوشی نیز دارای مشکلاتی است برای مثال قیمت بالای این گوشی باعث شده که کاربران قبل خرید این گوشی به موارد دیگر با قیمت های پایین تر فکر کنند.

امیدواریم در آینده سایر پرچمداران کمپانی اپل با قیمت کمتری از آیفون X عرضه و رونمایی شوند و اگر اینگونه نباشد، کاربران و طرفداران این کمپانی هر روز کمتر خواهند شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iOS 14؛ هر چیزی که از جدیدترین آپدیت iOS می دانیم + دستگاه های دریافت کننده iOS 14

نظرات در مورد : فیس آیدی (face id) یکی از ویژگی های بارز آیفون X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *