مک‌بوک ایر می‌تواند با بزرگترین نمایشگر تا کنون در سال 2023 عرضه شود

مک‌بوک ایر می‌تواند با بزرگترین نمایشگر تا کنون در سال 2023 عرضه شود

به گفته منابع، اپل ممکن است روی یک لپ تاپ جدید مک بوک ایر کار کند. این لپ‌تاپ جدید اپل می‌تواند کاملاً با آنچه که همه می‌دانیم و همچنین اندازه صفحه نمایش آن متفاوت باشد. طبق شایعات، مک بوک ایر آینده می تواند دارای صفحه نمایش بزرگ 15.5 اینچی باشد.

به گفته تحلیلگر راس یانگ، صفحه نمایش بزرگتر مک بوک ایر جدید می تواند نور روز را در حوالی بهار سال آینده ببیند. یانگ ادامه داد که تولید نمایشگرهای پنل بزرگتر در سه ماهه اول سال 2023 آغاز خواهد شد. این اولین شایعه در مورد نمایشگر بزرگتر مک بوک ایر در سال آینده نیست. قبلاً شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی اپل برای نمایشگر بزرگتر مک بوک ایر شنیده بودیم. با این حال، اطلاعات قبلی به اندازه صفحه نمایش 15.2 اینچی اشاره کردند. به نظر می رسد که با گزارش جدیدی که دریافت می کنیم کاملاً متفاوت است. به جای اندازه صفحه نمایش 15.2، آخرین شایعات در مورد صفحه نمایش 15.5 اینچی صحبت می کنند.

وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌ها می‌شود، اپل بیشتر روی نمایشگرهای کوچک‌تر تمرکز کرده است. اپل معمولا لپ‌تاپ‌های نمایشگر بزرگ‌تر را فقط برای مدل‌های Pro می‌سازد. لپ تاپ های مک بوک ایر همیشه با صفحه نمایش های کوچکتر عرضه می شوند.

اما افشای جدید راس یانگ می تواند به این معنی باشد که اپل در سال آینده همه چیز را با مک بوک ایر تغییر می دهد. او قبلاً تأیید کرده است که این مک بوک ایر جدید می تواند در بهار 2023 در رویداد Apple Spring عرضه شود. یانگ یکی از کارکنان مشاوران زنجیره تامین نمایش است. بنابراین هنگامی که او معمولاً هر چیزی را که مربوط به نمایشگرها است فاش می کند، احتمال صحت چنین شایعاتی بسیار زیاد است.

انتظار می رود مک بوک ایر 15.5 طراحی مک بوک ایر 13.6 فعلی را داشته باشد. همچنین صفحه نمایش بریدگی مانند نمونه های موجود در بازار خواهد داشت. همچنین باید دارای پورت شارژ MagSafe، پورت USB TYPE-C، درایور بلندگوهای بزرگتر و دوربین 1080P در جلو باشد. اینها شایعات جدیدی هستند بنابراین هیچ چیز تایید نشده است. سال 2023 نزدیک است، بنابراین با گذشت زمان شایعات همچنان زنده به نظر می رسند. ما همیشه در اطراف خواهیم بود تا همه خوانندگان را با تحولات جدید در مورد این شایعات به روز کنیم.

بیشتر بخوانید  AirPods جدید اپل با پورت USB-C همراست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک‌بوک ایر می‌تواند با بزرگترین نمایشگر تا کنون در سال 2023 عرضه شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *