مچ بند شیائومی اسمارت بند 8 معرفی شد

مچ بند شیائومی اسمارت بند 8 معرفی شد

در رویدادی شیائومی برگزار کرد، این شرکت مجموعه ای از محصولات جدید از جمله گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi 13 Ultra، سری تبلت Xiaomi Pad 6 و برخی دیگر را معرفی کرد. شیائومی بند 8 به عنوان جانشین بند 7 سال گذشته معرفی شد. جدیدترین محصول این شرکت نسبت به نسل قبلی دارای ارتقاء قابل توجهی است.

 این برند در حال کنار گذاشتن بندهای ساده بوده و شیائومی سعی دارد تنوعی ایجاد کند. اسمارت بند 8 دارای سایزهای متفاوتی برای انواع بند (مانند چرم، چرم بافته شده، دستبند توخالی و بند TPU) بسته به تمایل کاربر است. علاوه بر این، ردیاب تناسب اندام نیز می تواند به عنوان آویز با لوازم جانبی گردنبند سازگار استفاده شود. حتی افراد می توانند آن را روی بند کفش قرار دهند.

از نظر تناسب اندام، اسمارت بند 8 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی است. توانایی اندازه گیری سطح استرس و سطح اکسیژن خون را دارد. ردیاب تناسب اندام دارای حالت بوکس تعاملی بوده که به کاربران امکان می دهد داده های مربوط به حواس جسمانی یا سیستم‌های حسی جسمی را در حین انجام حرکات بوکس ردیابی کنند. حالت Running Beam نیز وجود دارد که قادر است فرکانس گام، طول گام، نیروی ضربه به زمین، روش فرود روی زمین و موارد دیگر را در حین دویدن اندازه گیری کند. این دستگاه پوشیدنی شامل بیش از 150 حالت ورزشی می شود.

Smart Band 8 همچنین دارای بازی‌های داخلی مانند سودوکو و 2048 است. ویژگی‌های راحت مانند اعلان‌ها، به‌روزرسانی‌های آب و هوا و موارد دیگر را ارائه می‌کند. ردیاب تناسب اندام توسط یک باتری 190 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته که ادعا می شود با یک بار شارژ 16 روز دوام می آورد.

شیائومی اسمارت بند 8 دارای برچسب قیمتی 239 یوان (34 دلار) برای نسخه استاندارد و نوع NFC آن 279 یوان (40 دلار) قیمت دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت این کمپانی مراجعه کنید. شیائومی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل های متنوعی همراه سازد و این دستبند نیز به ویژگی‌های جذابی مجهز شد.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت کمپانی چینی مراجعه کنید. احتمالا این گجت پوشیدنی جدید بزودی راهی بازارهای بیشتری خواهد شد.

بیشتر بخوانید  رونمایی شیائومی از نخ دندان هوشمند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مچ بند شیائومی اسمارت بند 8 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *