مدت زمانی را که در اینستاگرام و فیسبوک میگذرانید، مدیریت کنید

اینستاگرام و فیسبوک

مدیریت زمان در اینستاگرام و فیسبوک | این روزها که دنیای تکنولوژی و عصر دیجیتال و ارتباطات پیشرفت داشته بسیاری از افراد با استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موجود در دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و به نوعی انجام این فرآیندها می تواند سبب ایجاد عادت های بد و به نوعی اعتیاد به شبکه های اجتماعی و اینترنت در کاربران گردد. به نوعی این روزها افسردگی افراد از شبکه های اجتماعی آغاز می گردد و سبب به یک نوع فوبیا تبدیل می شود. در این میان کمپانی های خالق این اپلیکیشن ها نظیر اینستاگرام و فیسبوک در تلاش هستند تا این شرایط را تغییر داده و به نوعی کاربران را از دست افسردگی های نابهنگام نجات دهند.

بر اساس خبرهای منتشر شده ی اخیر، فیسبوک و اینستاگرام به زودی پنل مدیریتی جدیدی را معرفی خواهند کرد که به منظور اعلام مدت زمان سپری شده در این اپلیکیشن‌ ها توسط کاربر، طراحی شده اند. به لطف این پنل مدیریتی می‌ توانید محدودیت های روزانه ای را برای این دو شبکه ی اجتماعی در نظر بگیرید و به صورت موقتی نوتیفیکیشن‌ های لحظه ای آن ها را غیر فعال نمایید.

این دو ابزاری که در نظر گرفته شده است در اپلیکیشن فیسبوک با نام “Your time on Facebook” نمایان خواهد شد و در اپلیکیشن اینستاگرام با نام “Your activity” خواهید دید، اساسا به منظور کاهش نگرانی‌ از اعتیاد کاربران به فیسبوک و اینستاگرام چنین شرایطی فراهم شده است. بر اساس اطلاعیه ی منتشر شده از سوی فیسبوک، این دو ابزار تا یک الی دو هفته ی بعد برای تمامی کاربران در سراسر دنیا انتشار خواهد یافت.

البته لازم به ذکر است که حدود 1 درصد از جمعیت میلیاردی محصولات کمپانی فیسبوک هم اکنون مشغول آزمایش این دو ابزار هستند و احتمالا اسکرین‌ شات‌ های افشا شده که در ادامه مشاهده می کنید کار همین افراد می باشد.

اینستاگرام و فیسبوک

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  علاقه افراطی به شبکه های اجتماعی عامل رژیم های خطرناک!

نظرات در مورد : مدت زمانی را که در اینستاگرام و فیسبوک میگذرانید، مدیریت کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *