امکان تشخیص ازدواج های ناموفق با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

اساسا این روزها بسیاری از تصمیمات با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا قابل دسترسی می باشد ولی در این میان بسیاری از افراد تصور این را نمی کردند که احتمالات زندگی زناشویی نیز با استفاده از تکنولوژی قابل بررسی و تعیین باشد ! اکنون باید بگوییم که پیشرفت های دستگاه های دیجیتالی و دستیارهای صوتی به اندازه ای خواهد رسید که بتواند نتایج مسائل عاطفی را نیز به کاربران خود اعلام نماید.

هوش مصنوعی

به تازگی پژوهشگران مدرسه‌ ی کسب و کار کالج امپریال در انگلستان با کمک سایت های دوستیابی به مطالعه ی طریقه ی تاثیر هوش مصنوعی بر روابط اجتماعی پرداخته‌ اند و فهمیده اند که دستیارهای صوتی هوشمند خانگی مانند Google Home و Alexa می توانند با دقتی حدود 75 درصد میزان موفقیت در روابط میان زوج‌ ها را تشخیص دهد. بر اساس پژوهش های صورت پذیرفته، تمامی این دستگاه‌ ها تا سال 2021 میلادی می توانند مکالمات یک زوج در طول یک مدت زمان را تحلیل نمایند. این دستگاه های هوشمند حتی می‌ توانند در صورت ایجاد جر و بحث بسیار بین دو طرف، دخالت نموده و روش حلی برای آن ها ارائه می دهند.

هوش مصنوعی

به علاوه با استفاده از این سیستم ها با بررسی DNA نیز می‌ توانند بهترین گزینه را به منظور ازدواج و رابطه ی میان اشخاص انتخاب نمایند. کارشناسان نیز ادعا نموده اند که این موضوع می‌ تواند مثال خوبی برای تاثیر تکنولوژی های جدید روز دنیا بر بهبود روابط اجتماعی میان افراد باشد. هوش مصنوعی هم اکنونمی تواند احوالات افراد و یا حتی اطلاعات رفتاری کاربران را با استفاده از پوشیدنی های آن ها بدست دهد. این موضوع می‌ تواند کاربران را یاری کرده و به آن ها هشدار هایی را ابلاغ نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: dailystar

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان تشخیص ازدواج های ناموفق با استفاده از هوش مصنوعی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *