باگ شبکه اجتماعی فیسبوک سبب شده است تا کاربران قادر به بررسی چت های قدیمی خود نباشند

شبکه اجتماعی فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی می باشد که برای اولین بار توانست افراد را در کشورهای مختلف با یکدیگر مرتبط نماید. اکنون این فرآیند برای فیسبوک کمی سخت شده است و باید همیشه بهترین خود را برای کاربران عرضه نماید. بر اساس گزارش کاربران گویا این شبکه اجتماعی اخیرا یک باگی داشته است که سبب شده کاربران نتوانند پیام های قدیمی خود را در حساب کاربری شان بررسی نمایند.

شبکه اجتماعی فیسبوک

در طی این مسئله پیام هایی که یک سال قبل بین کاربران رد و بدل شده است اکنون در بالای لیست پیام های خوانده نشده به نمایش در آمده است. این باگ که باعث گیج شدن کاربران گشته، هنوز علت معیی ندارد. این باگ علاوه بر این که کاربران را با نمایش دادن پیام های قدیمی و حتی اغلب فراموش شده در یک سال گذشته آزرده کرده است، سبب ایجاد نگرانی هایی مرتبط با حریم خصوصی نیز شده است. با تمامی این تفاسیر فیسبوک اعلام نموده است که جای هیچگونه نگرانی نبوده و این مسئله ی غیر عادی از وجود یک باگ در آپدیت نرم افزاری پیام رسان این شبکه ی اجتماعی آمده است.

شبکه اجتماعی فیسبوک

اگر شما نیز با پیام های Pop-up پیام رسان فیسبوک در خصوص پیام های خوانده نشده یک سال گذشته روبرو شده اید، جای هیچگونه نگرانی نیست. فیسبوک در ابتدا اعلام نموده است که بخش عمده ای از این باگ حل شده است و در آخر نیز گفته شده است که به طور کامل آن را رفع نموده است. در این پیام رسان حتی اگر تاریخچه پیام های خود با دیگران را نیز حذف کنید، فیسبوک همچنان تاریخچه ای از پیام های جا به جا شده ی چندین ساله ی شما را حفظ نموده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باگ شبکه اجتماعی فیسبوک سبب شده است تا کاربران قادر به بررسی چت های قدیمی خود نباشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *