موتو مد موبایلتان را به بی سیم تبدیل می کند

موتورولا به منظور توسعه موتو مد تلاش کرده است تا با بازگشت در نوامبر به رقابت حول یک آنتن خودکار هوشمند بپردازد. و تاکنون به نظر می رسد که موتورولا در این اقدام منحصر به فرد موفق بوده است.

آخرین رویای به تحقق پیوسته در آخرین نسخه از موتو مد “Linc” است. در واقع، “Linc” یک آنتن پیوست شده به پشت تلفن همراه موتورولا می باشد که گوشی تلفن همراه را به یک گوشی بی سیم مبدل خواهد کرد. و کارکرد آنتن خودکار هوشمند برای شما آن است که در مناطق بدون پوشش دهی آنتن همچنان متصل بمانید.

رادیو Linc دارای طیف وسیعی از 5 مایل می باشد. همچنین، قادر به پشتیبانی از 22 کانال، SMS، به اشتراک گذاری محل GPS و یک دکمه اضطراری هشدار با قابلیت ارسال سیگنال SOS است.

از دیگر امکانات موتو مد، ارتباط بینابین رادیوهای دو طرفه از تولیدکنندگان متفاوت با استفاده از دروازه های رادیویی بطریق IP می باشد. تلفن همراه هوشمند موتو مد با باتری 1,500mAh عرضه خواهد شد. و نهایتا با طول عمر 20 ساعت در حالت آماده به کار در دسترس دارندگان آن قرار خواهد گرفت.

اگرچه این آنتن خودکار هوشمند برای موتو زد طراحی شده است اما “Linc” گفته است دستگاه مخابره یا رادیوی ترانزیستوری قادر به اتصال با هر دستگاه بلوتوث دار فعال می باشد.

البته همچنان که احتمال کارکرد نامناسب این آنتن وجود دارد و ممکن است انتظارتان را آنچنان که باید برآورده نکند اما شما می توانید Linc را از Indiegogo با قیمت 99 دلار خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موتو مد موبایلتان را به بی سیم تبدیل می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *