اکشن کم Insta360 Go 2 زیبا و کاربردی

اگرچه Insta360 به دوربین های فیلمبرداری پانوراما معروف است ، دو سال پیش یک دوربین اکشن معمولی کوچک به نام Go منتشر کرد. این هفته این شرکت اعلام کرد که خواهر یا برادر جدید و بهبود یافته مدل ، Go 2.

مانند Go اصلی ، Go 2 از فناوری تثبیت کننده دیجیتال تصویر Insta360 FlowState برای صاف کردن عکس های لرزان برخوردار است. همچنین می توان آن را با استفاده از یک پایه مغناطیسی دو بخشی روی لباس خود گرفت ، اگرچه گزینه های نصب دیگر نیز موجود است.

فیلم از طریق یک لنز چشم ماهی 120 درجه ، همراه با یک سنسور تصویر 1 / 2.3 اینچی بزرگتر از Go است. فیلم با وضوح پیش فرض 1440p / 30fps ضبط می شود ، کمی بیشتر از 1080p Go.

لازم به ذکر است که دوربین فقط حدود 28 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل استفاده را ارائه می دهد ، بنابراین نمی تواند کلیپ های بلادرنگ بیشتر از 30 دقیقه را در حالت غیر تثبیت کننده ضبط کند – این رقم با تثبیت کننده FlowState یا 15 دقیقه با حالت اولیه به 10 دقیقه کاهش می یابد پایدارسازی. هنوز هم خیلی بهتر از Go است که فقط 5 دقیقه نمی تواند کلیپ های بی درنگ را مدیریت کند.

طبق گزارشات ، یک بار شارژ باتری 210 میلی آمپر ساعتی Go 2 باید در مدت زمان 30 دقیقه خوب باشد ، اگر دوربین فقط به تنهایی استفاده می شود. با این وجود می توان آن را در یک کیس شارژ مجهز به باتری 1100 میلی آمپری قرار داد که باید آن را به مدت 150 دقیقه ادامه دهد. این قاب همچنین می تواند به عنوان یک پایه مینی سه پایه برای دوربین ، یا به عنوان یک کنترل از راه دور بلوتوث بی سیم برای شروع و توقف ضبط استفاده شود.

همانطور که در مورد بسیاری از دوربین های ویدیویی کوچک دیگر نیز مشاهده می شود ، کاربران عکس ها را به صف می کنند و تصاویر را از طریق یک برنامه iOS / Android در تلفن هوشمند جفت شده خود مرور می کنند. این برنامه همچنین به آنها امکان می دهد تنظیمات را تغییر داده و به ویژگی هایی مانند time-lapse و حرکت آهسته 1080p / 120fps دسترسی پیدا کنند.

با چرخش با وزن 26.5 گرم ، Go 2 کمی سنگین تر از 18.3 گرم Go است … اما هنوز هم فوق العاده سبک است. در آخر ، لازم به ذکر است که گرچه Go فقط در برابر آب مقاوم است ، Go 2 ضد آب است و تا عمق 4 متر (13 فوت) ضد آب است.

اکنون از طریق وب سایت شرکت با قیمت 300 دلار آمریکا در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکشن کم Insta360 Go 2 زیبا و کاربردی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *