موتورولا و معرفی تلویزیون Envision X smart

موتورولا با معرفی تلویزیون های هوشمند موتورولا انویژن X، مجموعه تلویزیون های خود را گسترش داده است. پس از عرضه موفقیت آمیز تلویزیون های سری موتورولا انویژن در ماه گذشته، این برند اکنون مشخصات و ویژگی های تلویزیون های جدید را در یک میکروسایت اختصاصی که در Flipkart قرار دارد، فاش کرده است.

Envision X که در دو سایز صفحه نمایش 55 و 65 اینچی به فروش می رسد، دارای صفحه نمایش QLED بوده که تصاویری جذاب را ارائه می دهد. فناوری Quantum-Glow را در خود جای داده که با پشتیبانی از Dolby Vision و طیف رنگی گسترده 1.07 میلیارد رنگ، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. این تلویزیون به کاربران این امکان را می دهد که از بین شش حالت تصویر انتخاب کنند و به آنها امکان می دهد تنظیمات نمایشگر را مطابق با ترجیحات خود بهینه کنند.

از نظر قابلیت های صوتی، Envision X از صدای فراگیر سه بعدی بوسیله فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کند و یک تجربه صوتی فراگیر و سینمایی را ارائه می دهد. کاربران می توانند از یک خروجی باس غنی لذت ببرند و از چهار حالت صدا برای تنظیمات صوتی سفارشی شده انتخاب کنند.

موتورولا و معرفی تلویزیون Envision X smart

این تلویزیون هوشمند بر روی Google TV اجرا می‌شود که توسط سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌شود و کاربران را قادر می‌سازد تا به طیف گسترده‌ای از محتوا و برنامه‌ها دسترسی داشته باشند. با استفاده از توصیه‌های محتوای شخصی‌شده با قابلیت هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند گزینه‌های سرگرمی جدیدی متناسب با علایق خود پیدا کنند. ویژگی دستیار صوتی گوگل امکان عملکرد هندزفری تلویزیون را فراهم می کند و کاربران می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود دستگاه را کنترل کنند. علاوه بر این، یک ویژگی جستجوی یکپارچه، کشف محتوا را در چندین پلت فرم استریم ساده می کند.

در بخش فنی، Envision X به یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک مجهز شده که عملکرد و پاسخگویی روانی را ارائه می دهد. این شامل یک پردازنده گرافیکی داخلی و 2 گیگابایت رم برای انجام وظایف مختلف به طور موثر است و یک تجربه بازی یکپارچه را ارائه می دهد. در اخباری مرتبط موتورولا از گوشی Razr 40 Ultra به عنوان یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه رونمایی کرد. این دستگاه موتورولا Razr 40 نام دارد.گوشی که دارای مشخصات میان رده بوده و ویژگی های جذابی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده از گوشی موتورولا RAZR 3

Motorola Razr 40 دارای همان صفحه نمایش 6.9 اینچی OLED LTPO با حفره دوربین در وسط و وضوح +FHD مانند نوع Ultra است. نرخ نوسازی 144 هرتزی داشته و از HDR10+ و پنل رنگی 10 بیتی پشتیبانی می کند. Motorola Razr 40 با یک صفحه نمایش 1.5 اینچی کوچکتر در پنل بیرونی عرضه می شود. در قسمت بالایی پنل چند سنسور دوربین شبیه گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ قرار گرفت.

منبع: gizmochina

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : موتورولا و معرفی تلویزیون Envision X smart

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *