بلک شارک و ثبت پتنت VR

بلک شارک و ثبت پتنت VR

بلک شارک ظاهرا در حال کار بر روی یک محصول جدید جالب است که برای افراد دارای معلولیت ساخته خواهد شد. این شرکت به تازگی یک محصول مبتنی بر واقعیت مجازی (واقعیت مجازی) را به ثبت رسانده است که برای کمک به افراد مبتلا به آسیب شنوایی ساخته شده است.

پتنت سازنده گوشی های هوشمند چینی اخیرا توسط ITHome مشاهده شده است. با نگاهی به توضیحات رسمی ثبت اختراع، این شرکت در حال کار بر روی یک نوع عینک واقعیت مجازی جدید از دستگاه است که منبع تغذیه تلفن همراه خود و یک واحد نمایشگر را در خود جای داده است. علاوه بر این، دستگاه VR آینده ظاهراً قادر به یک ویژگی بسیار جالب است. این گجت دارای یک ماژول اختصاصی برای خواندن زبان لب و لب خواهد بود. به عبارت دیگر، می تواند حرکت لب را تشخیص دهد و اطلاعات مربوطه را برای استفاده کننده دستگاه VR ارسال کند.

داده ها احتمالاً به شکل صدا رونویسی می شوند یا احتمالاً روی صفحه نمایش دستگاه VR نمایش داده می شوند. جالب اینجاست که اوایل سال جاری گزارشی را در مورد خرید Black Shark توسط Tencent پوشش داده بودیم. شایعه شده بود که اولی این حرکت را انجام می دهد زیرا به دنبال ورود به Metaverse بود. برای کسانی که نمی‌دانند، بلک شارک برندی بوده است که مدتی است در صنعت بازی حضور داشته و ظاهراً سخت‌افزار VR را برای متاورس توسعه می‌دهد. در همین حال، Tencent مسئول محتوای نرم افزاری محصول جدید VR این شرکت بود.

به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک پتنت است. این بدان معنی است که ما هیچ ایده ای نداریم که آیا برند واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا به سادگی همه پایه ها را پوشش می دهد. اما اگر درست باشد، شرکت به وضوح بر بهبود دسترسی به مصرف کنندگان بیشتر در سراسر بازار تمرکز دارد. این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد این موضوع داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی بلک شارک 5 پرو با صفحه نمایش 144 هرتزی معرفی شد

نظرات در مورد : بلک شارک و ثبت پتنت VR

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *