موبایل بانک پارسیان

موبایل بانک پارسیان

موبایل بانک پارسیان یکی از خدماتی است که از سوی بانک پارسیان برای مشتریان عزیز فراهم شده است،گوشی های که دارای سیستم عامل اندروید ، IOS و جاوا هستند می توانند این برنامه را بر روی گوشی های خود نصب نمایند.

برای اینکه مشتریان عزیز آسایش و رفاه بیشتری داشته باشند برای استفاده از خدمات قسمت پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است تا اگر با مشکلی روبرو شدند بتوانند  از این قسمت استفاده کنند.

خدمات موبایل بانک پارسیان

موبایل بانک پارسیان قابلیت های زیادی دارد که شامل موارد زیر می باشند :

  1. پرداخت قبوض
  2. مشاهده سه تراکنش اخر حساب ها
  3. خرید شارژ سیم کارت
  4. انتقال وجه
  5. دریافت موجودی
  6. پرداخت قسط تسهیلات
  7. کمک به مراکز خیریه
  8. و ….

زمانی که برنامه را با توجه به نوع سیستم عامل گوشی دانلود نمودید به گوشیتان انتقال دهید. در زمان نصب سوال های از شما پرسیده می شود که باید با پاسخ بله یا خیر به آنها جواب بدهید که این پاسخ ها با توجه به نوع سیستم عامل شما خواهد بود.

این پرسش ها مبنی بر استفاده از شماره و پیامک و همچنین اینترنت شما می باشد. اگر به برنامه اجازه داده نشود قطعا نمی تواند به درستی کار کند و شما مجبور هستید آن را دوباره نصب نمایید.

اگر به صورت صحیحی برنامه را نصب کرده باشید باید برای ورود از نام کاربری و رمز عبور تلفنبانک استفاده نمایید.شما می توانید با استفاده از گزینه های بیشتر به زبان ، کانال ارتباط و تنظیمات سریع دست پیدا کنید.

دقت کنید که در منوی زبان شما با زبان های فارسی ، انگلیسی ، فارسی – انگلیسی روبرو هستید و می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب نمایید.

اگر می خواهید موبایل بانک پارسیان را دانلود کنید حتما به سایت اصلی بانک پارسیان در لینک زیر مراجعه نمایید.

موبایل بانک پارسیان 

در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موبایل بانک صادرات

نظرات در مورد : موبایل بانک پارسیان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *