منتظر گوشی های آیفون دو سیمکارته با قیمتی مقرون به صرفه باشید!

آیفون

این روزها بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ است و به دلیل پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد بسیاری از شگفتی ها در گوشی های هوشمند می باشیم. اگر مینگ چی کو را بشناسید حتما می دانید که اگر یک موضوعی را در خصوص کمپانی اپل اعلام نماید این اتفاق قطعا رخ خواهد داد و تنها ممکن است کمی زمان آن تغییر کند یا جزئیات آن متفاوت تر باشد. بر اساس گزارش کو از KGI مدعی شده است که دو مدل از آیفون هایی که قرار است در سال جاری معرفی شوند دارای یک نسخه ی دو سیمکارته نیز خواهند بود.

بر اساس این گزارش، نسخه ی دو سیمکارته ی آیفون 6.1 اینچی دارای قیمتی بین 650 تا 750 دلاری خواهد بود، در حالی که قیمت تک سیمکارته ی همین گوشی هوشمند بین 550 تا 650 دلار خواهد بود. مدل دو سیمکارته ی آیفون 6.5 اینچی نیز احتمالا مشاهده خواهد شد ولی خبری از نسخه ی دو سیمکارته ی آیفون 5.8 اینچی با صففحه نمایش OLED نمی باشد.

آیفون

اساسا گوشی هاش هوشمند دو سیمکارته در بازار گوشی های ایالات متحده ی آمریکا طرفدار زیادی ندارد و تنها در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین بسیار پر طرفدار می باشند و حضور در بازار این کشورها احتمالا برای کمپانی اپل تجربه ی تازه ای خواهد بود. کمپانی اپل در سال جاری اگر بتواند یک گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از 650 دلار به بازار عرضه نماید، قطعا شاهد سالی بسیار موفق خواهد بود، چرا که خرید یک گوشی هوشمند با قیمت بالا کاربران را قانع نموده است که این گوشی هوشمند دارای عملکرد بسیار قوی می باشد و می توانند سال ها از آن گوشی هوشمند استفاده کنند و دیگر نیازی به خرید گوشی جدید نیست!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : منتظر گوشی های آیفون دو سیمکارته با قیمتی مقرون به صرفه باشید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *