فعالیت دستیار صوتی الکسا آمازون بر روی 20 هزار دستگاه

دستیار صوتی الکسا آمازون

دستیار صوتی الکسا آمازون | این روزها هر چه می گذرد دنیای تکنولوژی های موبایلی رو به گسترش می باشد. در این میان کاربران از دستیارهای صوتی برای انجام امور خود بر روی گوشی هوشمند استفاده می نمایند. با تمامی وجود کمپانی های معروف نظیر اپل و گوگل برای خود دستیارهای صوتی اختصاصی دارند و کاربران زیادی را به سمت خود جلب نموده اند. کمپانی آمازون نیز دارای یک دستیار صوتی بسیار قدرتمند می باشد که بر اساس آماری که اخیرا منتشر شده است، بر روی 20 هزار دستگاه نصب شده است.

دستیار صوتی الکسا آمازون

کمپانی آمازون در طی کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2018، آمار بسیار مطلوبی در خصوص کاربرد دستیار صوتی الکسا نسبت به چیزی که در ابتدای سال جاری میلادی مطرح نموده بود، گزارش کرده است. در آغاز سال جاری میلادی، تمامی اعداد نشان می‌ داد که دستیارهای صوتی الکسای آمازون می‌ تواند ویژگی های خود را بر روی 4000 دستگاه فعال نمایش دهد.

دستیار صوتی الکسا آمازون

گویا اکنون الکسا توانسته است رکورد بسیار جدیدی را در بازار به ثبت برساند. آمار و ارقام جدید خبر از فعال بودن تمامی ویژگی های دستیار صوتی بر روی 20000 دستگاه مختلف را می دهد. این اعداد و ارقام در شرایطی مطرح شده است که دو سال پیش، تعداد کاربران الکسای آمازون از مرز 10000 نفر گذشته بود. براساس گزارش های منتشر شده از CNET، الکسا به میلیون‌ ها کاربر تبریک تولد گفته است و تاکنون بیش‌ از 100 میلیون جوک برای کاربران تعریف کرده است.

کمپانی الکسا نیز تمامی آمارهای گزارش‌ شده در سایت TechCrunch را تایید می نماید. براساس جدیدترین آمار و ارقام، الکسا بر روی بیش از 20000 دستگاه هوشمند از بیشتر از 3500 برند مطرح و شناخته شده، فعال می باشد. دستگاه‌ های هوشمند کمپانی آمازون، تنها قسمتی از این تعداد را شکل می دهند. تعداد کمی از سیستم‌ های Fire TV و تبلت Fire و ECO از دستیار صوتی هوشمند الکسا استفاده می کنند اما تعداد بسیاری از دستگاه‌ های مربوط به کمپانی های شخص ثالث در بازار ارائه شده‌ اند که از دستیار صوتی الکسا آمازون پشتیبانی می نمایند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  بهترین شرکت ها برای کار کردن کدام اند؟ بزرگترین کارفرمایان را بشناسید !

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فعالیت دستیار صوتی الکسا آمازون بر روی 20 هزار دستگاه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *