مقابله زد تی ای با تحریم های صادراتی آمریکا

زد تی ای

شرکت زد تی ای در برابر تحریمات طولانی مدت آمریکا در مورد صادرات گفته که برای مقابله با آن و حفظ حق و حقوق قانونی این شرکت و مشتریانش واکنش های قانونی را خواهد داشت. به گفته اخباری که چندی پیش اعلام شد ، وزارت بازرگانی آمریکا قرار است تحریم هایی برای کمپانی زد تی ای تعیین کند تا این کمپانی گوشی سازی چینی هیچ گونه محصولی را تا سال ۲۰۲۵ از آمریکا نتواند بخرد.
این شرکت در سال گذشته تعدادی از محصولات آمریکایی را به ایران و کره شمالی فرستاده بود که به همین دلیل ۱.۱۹ میلیارد دلار توسط ایالات متحده جریمه شد‌. همچنین گفته است که اگر شرکت زد تی ای در پرداخت کردن پاداش کارمندان و همچنین مجازات افرادی که کالا ها را به این دو کشور فرستاده اند ، تحریم هفت ساله خود کمتر و شاید به طور کل آن را حذف کند.
و شرکت زد تی ای این درخواست را رد کرده و این شرکت دوباره تحریم شده است.و این شرکت تی این تحریم تراشه های اسنپدراگون و همچنین سیستم عامل اندروید را در دسترس نداشته باشد. از واکنش های این شرکت به آمریکا بیانیه است که در آن به عادلانه و قابل نبودن این حکم اشاره می کند. هم چنین این شرکت ادعا می کند که قبل از اتمآم تحقیقات اجرای چنین حکم مجازاتی نابه جا و بسیار بی رحمانه است.
همینطور گفته که تحریم کردن این شرکت مشکلاتی برای کمپانی های ایالات متحده خواهد داشت. این شرکت در آخرین بیانه خود گفته است که این تحریم نه تنها به شرکت زد تی ای لطمه های جبران ناپذیری می زند بلکه سایر شرکت های آمریکایی نیز آسیب زیادی خواهند دید. همچنین این شرکت تهدید کرده که برای محافظت از قوانین حقوقی این شرکت ، خدمه و مهندسین و پایبند بودن به تعهدات و همچنین مسئولیت داشتن این شرکت در برابر مشتری ها و کاربران مهم،و سایر عمل کرد های قانونی خواهد داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقابله زد تی ای با تحریم های صادراتی آمریکا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *