معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

در حال حاضر سپتامبر است. ما که امیدواریم هستیم امسال را با اوج به پایان برسانید. برای کمک به شما در انجام این کار، ما برنامه اندروید جدید معرفی می کنیم. چه بخواهید بهره وری خود را بهبود ببخشید یا ظاهری جدید به دستگاه خود ببخشید، ما لیستی از بهترین برنامه های اندروید را برای سپتامبر 2022 به شما ارائه می دهیم.

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2022

این روزها، توسعه دهندگان اپلیکیشن تلاش می کنند تا تجربه کاربری شما را ارتقا دهند. و پس از خواندن این لیست برنامه های اندروید، امیدواریم راه های جدیدی برای انجام این کار کشف کنید. این فهرست شامل همه چیز است، از یک لانچر جالب گرفته تا یک برنامه بهره وری فوق العاده مفید. علاوه بر این، نصب همه آنها بر روی دستگاه اندرویدی شما رایگان است. پس معرفی را شروع کنیم.

STARIO Launcher – برنامه MINIMAL Launcher برای اندروید

چندین لانچر در فروشگاه Play وجود دارد. با این حال، این یکی در عین حفظ ظاهری ساده، عملکردهای زیادی دارد. این برنامه ساده است و برای استفاده با یک دست طراحی شده است. شما می‌توانید بین حالت‌های روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید، و برای شروع جستجوی سریع برنامه، یک حرکت سریع به سمت بالا انجام می‌شود.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

ما 3 ویجت این برنامه را دوست داریم که به صفحه اصلی اضافه می شود . ویجت ساعت و تاریخ، ویجت درصد باتری و ویجت پخش کننده رسانه که هر زمان که موسیقی پخش می کنید ظاهر می شود. منوی کشوی برنامه نیز منحصربه‌فرد است، با طرح‌بندی یکنواخت نماد برنامه. همچنین اگر روز پر استرسی را پشت سر گذاشته اید و تصمیم دارید به چشمان خود استراحت دهید، می توانید یک طرح خاکستری رنگ را انتخاب کنید.

Stario همچنین به شما اجازه می دهد تا با کشیدن انگشت به سمت پایین، به سرعت به نوار اعلان ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، هنگامی که در صفحه اصلی به سمت راست سوایپ می‌کنید، لانچر شما را به یک ابزار اساسی یادداشت‌برداری که در خود لانچر ادغام شده است می‌برد. بهترین بخش این است که هیچ یک از اینها با هیچ تبلیغاتی همراه نیست.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

در مجموع، ما از طرفداران پر و پا قرص این لانچر هستیم و شما نیز باید آن را امتحان کنید. با این حال، اگر علاقه زیادی به سفارشی‌سازی دارید، باید از این لانچر دوری کنید زیرا روی مینیمالیسم تمرکز می‌کند و صفحه نمایش را شلوغ کنید.

قیمت: رایگان

دانلود Stario

MY BRAIN بهترین برنامه برای اندروید

My Brain یک برنامه بهره وری منبع باز است که وظایف، یادداشت ها، تقویم ها، خاطرات روزانه و نشانک ها را در یک رابط واحد ترکیب می کند. آن را شبیه به Notion، اما با سبکی متفاوت و البته متن باز بودن My Brain در نظر بگیرید. این بدان معناست که تمام داده های شما خصوصی و امن است و حتی نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

Notes در My Brain شامل پشتیبانی از هدرها، علامت‌گذاری‌ها و موارد دیگر می‌شود. شما همچنین یک لیست کارهای انجام شده با ویژگی های مختلف مانند اولویت، وظایف فرعی و غیره دریافت می کنید. ابزار نشانک‌ها نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پیوندها را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

ما همچنین ویژگی ژورنال را دوست داریم که در آن می‌توانید فعالیت‌ها و احساس خود را در آن دوره پیگیری کنید. و سپس، یک تقویم نیز وجود دارد تا بتوانید تمام آخرین رویدادهای زندگی خود را ذخیره کرده و به روز بمانید.

تنها نقطه ضعف آن این است که هنوز در فروشگاه Play در دسترس نیست، بنابراین می توانید از لینک زیر برای نصب آن به عنوان یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید.

قیمت: رایگان

دانلود My Brain

MICROSOFT OUTLOOK LITE نسخه ساده تر MICROSOFT OUTLOOK

در حالی که همه ما عاشق استفاده از یک سرویس گیرنده ایمیل خوب هستیم، گاهی اوقات ممکن است آنها کند شوند. ما این را با برنامه Microsoft Outlook تجربه کردیم، و به عنوان یک راه حل، به نظر می رسد که اکنون یک نسخه سبک تر از برنامه به نام Microsoft Outlook Lite برای اندروید داریم که در ماه جولای منتشر شد. ما از آن زمان از آن استفاده کرده‌ایم و به جرات می‌توانیم بگوییم که گزینه خوبی است، به خصوص برای کسانی که دستگاه‌های ارزان قیمت دارند.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

Outlook lite تنها 5 مگابایت حجم دارد و فضای ذخیره سازی بسیار کمی را در دستگاه شما اشغال می کند. علاوه بر این، شارژ بسیار کمی مصرف می کند. خبر خوب این است که، با وجود این، می توانید از تمام عملکردهای Outlook از داخل این برنامه استفاده کنید. این شامل ایمیل، تقویم، مدیریت تماس و همچنین محافظت از ویروس و هرزنامه است.

با این حال، یک محدودیت وجود دارد. نسخه Lite از هم اکنون تنها از ارائه دهندگان ایمیل زیر پشتیبانی می کند – Outlook، Hotmail، Live، MSN، Microsoft 365 و Microsoft Exchange Online. بنابراین، اگر از ایمیل های جیمیل، یاهو یا iCloud استفاده می کنید، بهتر است از این برنامه خودداری کنید.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

قیمت: رایگان

دانلود Microsoft Outlook Lite

VOLUMEE – تغییر آهنگ ها با دکمه های صدا

در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا در تلفن‌های ما در افزایش یا کاهش سطح صدا کار خوبی انجام می‌دهند، حالا اگر بتوانند آهنگ‌ها را در حین گوش دادن تغییر دهند؟ این دقیقاً همان کاری است که برنامه Volumee می تواند انجام دهد. بهترین بخش این است که Volumee با هر پخش کننده رسانه، از جمله Spotify، Apple Music و پخش کننده موسیقی پیش فرض شما سازگار است.

بیشتر بخوانید  نحوه مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

نگه داشتن دکمه صدا به شما این امکان را می دهد که هنگام گوش دادن به موسیقی به راحتی آهنگ را رد کنید. همچنین در پس زمینه کار می کند و به منابع کمی نیاز دارد. اگر نگران حریم خصوصی داده های خود هستید، برنامه هیچ داده ای را جمع آوری نمی کند. این فقط از سرویس دسترسی برای عملکرد استفاده می کند.

علاوه بر این، می توانید مدت زمان فشار طولانی را با استفاده از نوار لغزنده ارائه شده در تنظیمات تنظیم کنید. همچنین یک نسخه پولیی از برنامه وجود دارد که می توانید کنترل های بیشتری را به دکمه های تنظیم صدا اضافه کنید. اما من معتقدم که نسخه رایگان آن کافی است.

با این حال، اگر از دستگاه‌های شیائومی استفاده می‌کنید، باید بهینه‌سازی باتری MIUI را برای برنامه غیرفعال کنید تا از عملکرد روان آن اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، این برنامه ممکن است مشکلات سازگاری با اندروید 12 داشته باشد و توسعه دهندگان در حال تلاش برای رفع آن هستند. در ضمن، می‌توانید Always On Display را برای استفاده از برنامه فعال کنید.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

قیمت : رایگان، نسخه پرو $1/month

دانلود VOLUMEE

MICCEC – ضبط صدا با ویژگی های غنی برای اندروید

چیزی که ما در برنامه های ضبط صدا داخلی مشاهده کرده ایم، این است که آنها به ندرت دارای ویژگی هستند. تنها کاری که آنها به شما اجازه می دهند این است که فقط صدا را ضبط کنید و احتمالاً آنها را تغییر نام دهید و به اشتراک بگذارید. این قطعاً برای کسی که از تلفن خود فقط برای ضبط استفاده می کند کافی است. اگر شما یکی از کسانی هستید که انتظار بیشتری از برنامه های ضبط صدا دارید، برنامه MicCheck برای شما مناسب است.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

همانطور که توسعه دهنده آن را توصیف می کند، MicCheck یک گالری برای آهنگ های صوتی شما است. جدا از ضبط خودکار صدای با کیفیت بالا و رابط کاربری تمیز، این برنامه به شما امکان می دهد ضبط های خود را به بهترین شکل ممکن مرتب کنید. شما می توانید یادداشت هایی را برای یک زمان خاص اضافه کنید، و حتی فایل ها یا پیوندهایی را به آنها پیوست کنید. همچنین می‌توانید بخش‌ها را جدا کنید، آن‌ها را برچسب‌گذاری کنید و از جستجوی پیشرفته برای کشف صدای مورد نظر خود استفاده کنید. خیلی مفید است، درسته؟

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

این برنامه اگر مرتب ضبط کنید کاملاً ارزش نصب را دارد ، چه مهارت‌های آوازخوانی خود را به نمایش بگذارید یا سخنرانی‌ها را بدون نیاز به مرتب‌سازی هر بار پیگیری کنید.

قیمت: رایگان

دانلود MicCheck

مرورگر Neon – جایگزین عالی کروم برای اندروید

در حالی که گوگل کروم محبوب‌ترین انتخاب مرورگر وب برای اندروید است، اما پس از مدتی کند می‌شود. از این رو، یک جایگزین خوب، تغییر به یک مرورگر سبک وزن است. و آنچه توجه ما را جلب کرد مرورگر نئون بود. پس از مدتی استفاده از آن، می‌توان گفت که این می‌تواند در واقع جایگزین کروم شود.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

Neon یک برنامه مرورگر وب بسیار سبک است که با وجود تنها 2 مگابایت حجم، تمام عملکردهای مهم را در خود جای داده است. این برنامه شامل یک پروکسی VPN رایگان است که به شما امکان می دهد به وب سایت های دارای محدودیت جغرافیایی دسترسی داشته باشید. برای مرور وب و دانلود سریع‌تر داده‌ها، مسدودکننده تبلیغات نیز وجود دارد.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

رابط برنامه همچنین قابل تنظیم است. با توجه به این واقعیت که شما یک انتخاب کننده تم سفارشی دارید. ویژگی مورد علاقه ما در مرورگر نئون، قابلیت پروفایل چند کاربره است که هر نمایه به عنوان یک مرورگر جداگانه عمل می کند. اگر بخواهید با استفاده از چندین هویت کاربری وارد یک وب سایت شوید، این کار مفید است. با این حال، مرورگر هنوز برخی از ویژگی های شناخته شده مانند استفاده از مدیریت دانلود خارجی و گروه های تب را ندارد. امیدوارم توسعه دهندگان به زودی آنها را اضافه کنند.

قیمت: رایگان

دانلود Neon 

WallStack

همه ما عاشق یک تصویر زمینه خوب روی صفحه نمایش گوشی خود هستیم. تصویر زمینه خوب همیشه در هنگام استفاده از تلفن حس خوبی ایجاد می کند. در حالی که مجموعه پیش‌فرض تصاویر پس زمینه می‌تواند خسته‌کننده باشد، مجموعه خوبی از تصاویر پس زمینه از یک برنامه شخص ثالث همیشه مفید است. WallStack دقیقاً این کار را انجام می دهد و مجموعه تصاویر پس زمینه در واقع بسیار چشمگیر است. آنها کاملا شفاف و زیبا هستند.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

اگر اندرویدی با صفحه نمایش AMOLED دارید، WallStack ایده آل است. والپیپرهای تیره مختلفی را ارائه می دهد که استفاده از آنها در صفحه نمایش AMOLED جذاب است. همچنین دسته بندی هایی و بسیاری موارد دیگر برای انتخاب دارد.

معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

والپیپرهای جدید روزانه منتشر می شوند، بنابراین هر بار که برنامه را باز می کنید، همیشه چیز جدیدی برای مشاهده خواهید داشت. همچنین می‌توانید والپیپرها را دوست داشته باشید و آنها را در برگه موارد دلخواه بوکمارک کنید. بهترین بخش این است که WallStack بدون تبلیغات است و رابط کاربری تمیز بدون مزاحمت دارد.

قیمت: رایگان

دانلود WallStack

خلاصه مطلب

اینها انتخاب های ما برای برخی از برنامه های جدید و بهترین ما بودند. مانطور که متوجه شدید، نصب همه اینها نیز رایگان است. ما این برنامه‌ها را منحصربه‌فرد یافتیم، و امیدواریم که آنها را امتحان کنید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 7 برنامه برتر رایگان اندروید برای سپتامبر 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *