معرفی گوشی هوشمند نوبیا Red Magic Mars

نوبیا Red Magic Mars

گوشی هوشمند جدی کمپانی نوبیا به نام Red Magic Mars نخستین گوشی هوشمندی است که با سیستم خنک کننده ی هوا و سیستم خنک کننده ی مایع تولید و طراحی شده است تا بتواند تجربه ی کاربری قدرتمندی را ارائه نماید. از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده ی اسنپدراگون 845 به همراه حافظه ی رم 6 گیابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی اشاره داشت. صفحه نمایش این گوشی هوشمند، یک صفحه نمایش 6 اینچی از نوع +FHD با رزولوشن 2160 در 1080 می باشد. میزان ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 3800 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است و بهره مندی از اندروید 9 پای به همراه یک پلتفرم اختصاصی توانسته است این گوشی هوشمند را قوی تر جلوه دهد. هم اکنون این دستگاه تنها در کشور چین عرضه شده است.

1.صفحه نمایش

همانطور که در بالا اشاره داشتیم، صفحه نمایش LCD این گوشی هوشمند با ابعاد 6 اینچی و رزولوشن تصویر 1080 در 2160 پیکسل می تواند کیفیت تصویر بسیار بالایی را برای افراد به نمایش بگذارد. در این میان کمپانی نوبیا نیز به تقلید از بسیاری برندهای معروف نظیر سامسونگ، هوآوی و اپل نسبت بدنه به صفحه نمایش را 78 در صد در نظر گرفته است که این موضوع بدان معناست که میزان حاشیه های صفحه نمایش این دستگاه نسبت به گوشی های قبلی این کمپانی بسیار کمتر می باشد. از سایر قابلیت هایی که در این صفحه نمایش تعبیه شده است می توان به بهره مندی از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس به همراه سنسورهای حساس به نور و مجاورت اشاره داشت.

نوبیا Red Magic Mars

2.دوربین

به طورکلی دوربین اصلی این گوشی هوشمند بر خلاف سری جدید گوشی ها از یک ماژول تک گانه 16 مگاپیکسلی بهره مند گردیده است که با گشودگی دیافراگم f/1.8 توانسته است قابلیت فوکوس خودکار را فراهم نماید. امکان فیلمبرداری با این گوشی هوشمند در سه کیفیت متفاوت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسل HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه به منظور تصویر برداری های قدرتمند دارا می باشد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی بهره مند گردیده است که می توانید با استفاده از آن تماس های تصویری با کیفیتی برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید  معرفی آنر View20 ؛ پرچمداری از تبار چین

نوبیا Red Magic Mars

3. سخت افزار و کارایی

شاید شما تصور کنید که این برند آنقدرها شناخته شده نیست و امکان ندارد که از پردازنده های بسیار قدرتمند در گوشی های خود اشتفاده نماید ولی در این خصوص باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید زیرا نوبیا Red Magic Mars از پردازنده ی اسنپدراگون 845 بهره مند می باشد که به عنوان یک پردازنده ی پرچمدار در کمپانی کوالکام محسوب می گردد. چهار هسته ی این پردازنده از نوع کریو 385 با فرکانس 2800 مگاهرتز و با طراحی 10 نانومتری می باشد که پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 به همراه این پردازنده در قلب این گوشی هوشمند فعالیت می نماید.

پردازنده ی کمپانی کوالکام در این گوشی هوشمند در کنار یک حافظه ی رم 8 گیگابایتی و یک حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی فعالیت می نماید و تمامی عملیات پردازش در محیط سیستم عامل اندروید 9 پای صورت می پذیرد.

4.باتری

درخصوص باتری این گوشی هوشمند صحبت خاصی نیست زیرا تمامی تلاش این کمپانی در بخش سخت افزاری نوبیا Red Magic Mars صورت پذیرفته است و تنها به منظور تامین انرژی این پردازنده ی قدرتمند از یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی به همراه قابلیت Quick Charge 3.0 بهره برده است تا کاربران مجبور نباشند پس از اتمام شارژ دستگاهخود زمان زیادی را صرف شارژ کردن این گوشی هوشمند نمایند.

نوبیا Red Magic Mars

یک نکته ای که اشاره به آن خالی از لطف نیست، این است که این گوشی هوشمند در نسخه ی متفاوت تولید و طراحی شده است، یک نسخه ی Camo Edition می باشد که از یک حافظه ی رم 10 گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی بهره مند می باشد که این نسخه قیمتی برابر با 550 دلار دارد. اما نسخه دیگر این دستگاه از یک حافظه ی رم 6 گیگابایتی به همراه یک حافظه ی داخلی 64 گیگا بایتی بهره مند می باشد که برچسب قیمتی برابر با 400 دلار دارد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند نوبیا Red Magic Mars

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *