مشخص شدن تاریخ عرضه Moto Z2 Play

مشخص شدن تاریخ عرضه Moto Z2 Play

مشخص شدن تاریخ عرضه Moto Z2 Play: به تازگی اطلاعات زیادی راجع به Moto Z2 Play فاش شده است. هم اکنون اطلاعات کلی راجع به سخت افزار و نرم افزار این گوشی در اختیار ما قرار گرفته است.این گوشی موفق به دریافت تاییدیه TENNA شده است.همچنین شرکت Lenovo حجم باطری این گوشی را گفته است.هم اکنون به معرفی این گوشی بسیار نزدیک هستیم.

Moto Z2 Play به صورت رسمی در تاریخ 1 ژوئن در یک رویداد درکشور برزیل معرفی خواهد شد.عکس هایی از این گوشی به همراه متعلقات و بسته بندی آن به بیرون درز کرده که میتوانید در عکس های زیر تماشا کنید.

مشخص شدن تاریخ عرضه Moto Z2 Playمشخص شدن تاریخ عرضه Moto Z2 Play

ضخامت این گوشی 5.99 میلی متر است که ادامه راه موفقیت Moto Z است که در سال گذشته عرضه شد.از آنجایی که گوشی قبلی از سری Moto که معرفی شد به دلیل عمر باطری بالایش فروش خوبی داشت اما این گوشی دارای یک باطری 3000 میلی آمپر ساعتی است بنابراین انتظار نمیرود که عمر باطری در آن به اندازه ی سری قبل این گوشی باشد.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش از جنس AMOLED با اندازه 5.5 اینچ با کیفیت فول اچ دی است. Moto Z2 Play دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی Dual Pixel بعنوان دوربین اصلی است،چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و انتظار میرود که دارای پردازنده Snapdragon 626 باشد. نسخه اندروید این گوشی 7.1.1 میباشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخص شدن تاریخ عرضه Moto Z2 Play

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *