بروزرسانی iOS 12 برای آیفون 5S نیز ارائه خواهد شد!

آیفون 5S

با این وجود که گوشی آیفون 5S گوشی قدیمی است اما بروزرسانی iOS 12 را دریافت خواهد کرد. گوشی های پرچم دار اندرویدی فقط به مدت ۳ سال به صورت رسمی بروزرسانی های نسخه های خود را دریافت می کنند. با این وجود اپل مدت زمان بیشتری را برای گوشی های خود در نظر می گیرد. گوشی هوشمند آیفون 5S در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد و اکنون دارای سیستم عامل iOS ۱۱ می باشد. با حساب این بروز رسانی اپل بعد پنج سال بازهم از گوشی خود برای بروز رسانی پشتیبانی می کند.

بعد از گذشت پنج سال و آمدن گوشی های بالاتر به بازار کاربران گوشی آیفون s5 کم شده و لی با این وجود اپل از آن دست برنداشته است. این خبر از سایت های مرتبط با بروز رسانی سیستم عامل های اپل گزارش شده است. با پشتیبانی این گوشی از ای او اس ۱۲ یک جور لغو رسم و رسومات برای شرکت کوپرتینویی است. معمولا رسم اول برای ارائه و معرفی نسخه جدید گوشی های خود حذف مدل قدیمی آن است.

آیفون 5S

برای مثال با ارایه iOS 10 این شرکت اعلام کرد که آیفون 4S آن را پشتیبانی نمی کند و برای آن موجود نخواهد بود همین طور گوشی های آیفون 5C و آیفون 5 نیز بروز رسانی ای او اس ۱۱ را دریافت نکردند. برای همین افراد فکر می کردند که با ارایه نسخه ۱۲ ای او اس گوشی 5S اپل از این بروزرسانی بی بهره خواهد بود و از رده حذف می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی iOS 12 برای آیفون 5S نیز ارائه خواهد شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *