معرفی آئودی SQ5 ABT؛ جذاب و اسپرت

آئودی

کمپانی آئودی از گذشته تاکنون خودروهای اسپرت خود را با پیشوند RS معرفی می نماید و هم اکنون نیز SUV اسپرت این کمپانی با نام RSQ5 معرفی گردیده است. سری اول این خودرو آپشن های چندانی نداشت ولی نسل دوم آن، یعنی RSQ5 یک خودروی سدان اسپرت می باشد. از لحاظ قدرت موتور فوق العاده قدرتمند می باشد اما علاقه مندان این خودرو که نمی توانند تا زمان فروش نهایی آن صبر کنند، می توانند خودرویی را که توسط شرکت تیونینگ ABT طراحی شده است و به روی نسل اول آن این تغییرات صورت گرفته، خریداری نمایند.

در واقع خودروی طراحی شده ی این شرکت تیونینگ یک نسخه ی قدرتمند تر SQ5 می باشد که دارای یک کیت بدنه ی عضلانی و قوی به همراه یک سری آپشن های اضافی می باشد. SQ5 استاندارد دارای یک پیشرانه ی 3 لیتری شش سیلندر با توربو شارژ می باشد که قدرت 354 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر می تواند تولید کند ولی نسخهی تیونینگ شده ی ABT قدرتی برابر با 425 اسب بخار و گشتاوری به اندازه ی 550 نیوتون متر تولید می کند. دواقع تغییراتی که صورت گرفته است، همان تغییراتی است که این کمپانی به روی آئودی S5 کابریولیت ایجاد کرده بود.

ABT به روی ظاهر این خودرو نیز تغییراتی به وجود آورده است، از قبیل سپر جلوی جدید با ورودی های هوای بزرگ که در زیر آن یک اسپویلر آیرودینامیک قرار داده شده است و جلوپنجره ی این خودرو نیز به رنگ مشکی درآمده و بخش هایی از سپر آن نیز از جنس فیبر کربن طراحی شده است. در اطراف این خودروف از رکاب های اسپرت استفاده شده و با در نظر گرفتن رینگ های 20 اینچی آلومینیومی ارتفاع این خودرو کمی کاهش یافته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همکاری گوگل و آئودی و آوردن اندروید به خودروها

نظرات در مورد : معرفی آئودی SQ5 ABT؛ جذاب و اسپرت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *