بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

بیایید در این مقاله  نگاهی به بهترین اپلیکیشن PDF خوان برای اندروید بیندازیم تا به آسانی از آن ها کمک بگیریم. اپلیکیشن‌های پی ‌دی ‌اف‌خوان همیشه دردسرساز بوده‌اند. به طور کلی، دو مورد عمده برای استفاده از فایل های PDF وجود دارد. اولین مورد برای تجارت، که در آن می توانید فرم هایی را در قالب PDF ایجاد کنید و از افراد بخواهید آنها را پر کنند. مورد دوم برای خواندن کتاب های الکترونیکی است. PDF یک فایل به راحتی قابل دسترسی است و قدرتمند است که برای خواندن به خوبی کار می کند. معمولاً، برنامه‌های پی‌ دی‌اف ‌خوان تنها به یکی از دو مورد از این موارد استفاده می‌شوند و در این فهرست، ما مجموعه ‌ای از بهترین برنامه‌های PDF خوان اندروید را برای هر دو جمع‌آوری کرده‌ایم.

معرفی بهترین اپلیکیشن های PDF خوان

دو نوع قالب از برنامه های پی دی اف خوان وجود دارد. اولین مورد برای استفاده تجاری و حرفه ای است. اینها به شما امکان می‌دهند کارهایی مانند باز کردن فایل‌های PDF، پر کردن کردن فرم، امضای نام، حاشیه نویسی و سایر ویژگی‌های مشابه را انجام دهید. آنها برای متخصصان کسب و کار، دانشجویان، یا هر کسی که فرم ها را پر می کند و آنها را از طریق ایمیل یا به صورت آنلاین باز می فرستد بسیار مفید است. برخی از نمونه‌های معمولی آن عبارتند از Adobe Acrobat Reader و DocuSign. برخی از برنامه‌ها، مانند CamScanner، مواردی مانند اسکن اسناد و ویژگی‌های فکس را برای عملکرد و قابلیت استفاده بیشتر اضافه می ‌کنند.

نوع دیگر پی دی اف خوان ها برای استفاده تفریحی هستند. بسیاری از مردم کتاب های الکترونیکی را به فرمت PDF تبدیل می کنند. یک پی دی اف خوان مناسب برای کتاب ها شامل ویژگی هایی مانند پشتیبانی از فصل ها، حالت خواندن، حالت های مختلف پیمایش و سایر ویژگی های مشابه است. برنامه های موجود در این لیست مانند آن شامل Google Play Books و Moon+ Reader می شود. این برنامه‌ها تقریباً همیشه از انواع دیگر کتاب‌های الکترونیکی نیز پشتیبانی می ‌کنند.

نوع دیگری از این اپلیکیشن های PDF خوان نیز وجود دارد که کمتر رایج است. برنامه های سبک همه کاره شامل پشتیبانی PDF به عنوان مثال، CamScanner و Fast Scanner در واقع برنامه‌های اسکنر اسناد با قابلیت PDF خوان داخلی هستند. با این برنامه می توانید از اسناد خود عکس بگیرید و در قالب یک فایل پی دی اف آن ها را ادغام کنید. تعدادی از این نوع برنامه ها را نیز در لیست آورده ایم.

Adobe Acrobat Reader

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان / 12.99-14.99 دلار در ماه برای خریدهای درون برنامه ای اضافی

Adobe Acrobat Reader گزینه ی پیش فرض برای بسیاری از افراد است.  بیشتر تمرکز این نرم افزار بر روی فضای ابری آن است. این برنامه دارای ویژگی هایی، از جمله توانایی حاشیه نویسی و یادداشت برداری روی فایل های PDF، پر کردن فرم ها، پشتیبانی از ذخیره سازی ابری و امضای شما. شما همچنین یک تجربه کامل از طراحی متریال و پشتیبانی از نمایشگرهای 18:9 همراه با سایر نسبت‌ها را دریافت می‌کنید. بدیهی است که این بیشتر برای استفاده های تجاری یا حرفه ای است تا برای خواندن کتاب های PDF یا هر چیز دیگری، بنابراین ما آن را فقط برای آن مورد توصیه می کنیم. هزینه اشتراکی وجود دارد که  دیگر ویژگی ها را به همراه گزینه ذخیره سازی Creative Cloud Adobe باز می کند.

اما ، مجوزهای شخصی نرم افزار Adobe بسیار گران قیمت بوده است.

CamScanner

قیمت: رایگان / 4.99-6.99 دلار در ماه برای خریدهای درون برنامه ای اضافی

CamScanner یکی از قدرتمندترین پی دی اف خوان ها است. در این برنامه می توانید فایل های PDF را وارد کنید. همچنین می تواند اسناد فیزیکی را در فایل های PDF گوشی شما اسکن کند. دارای ویژگی های متنوعی برای بهبود فرآیند اسکن است که به ایجاد برخی اسناد تمیز و واضح کمک می کند. می ‌توانید فایل‌های PDF را حاشیه‌ نویسی کنید، با هر کسی به اشتراک بگذارید، یا حتی آن را فکس کنید. نسخه پولی ویژگی‌های اضافی مانند 10 گیگابایت فضای ابری، برخی ویژگی‌های ویرایش و غیره را به همراه دارد. با این حال، نسخه رایگان به اندازه کافی برای موارد ساده خوب عمل کند.

DocuSign

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان / 10-40 دلار در ماه (سه طرح)

DocuSign بهترین اپلیکیشن PDF خوان برای استفاده تجاری است. عملکرد اصلی برنامه این است که اسناد را باز می کند، به شما امکان می دهد آنها را پر کنید، آنها را امضا کنید و و ارسال کنید. تا این قسمت از برنامه رایگان است. همچنین چند طرح اشتراک با صرف هزینه وجود دارد. 10 دلار در ماه که چند ویژگی اضافی را به شما می دهد. اشتراک های 25 دلاری و 40 دلاری در ماه. صادقانه بگویم، شما واقعاً نیازی به اشتراک نسخه پولی  ندارید، مگر اینکه کارهایی را به صورت حرفه ای انجام دهید.

Fast Scanner

قیمت: رایگان / 2.99 دلار برای نسخه پیشرفته

Fast Scanner یکی دیگر از برنامه های اسکنر PDF است، اما به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و زیبا اسناد را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند شما اسکن می کند و آنها را برای استفاده و یا به فایل های JPEG یا PDF تبدیل می کند. دارای ویژگی های متنوعی است که به وضوح و تمیز کردن اسکن تا حد امکان قبل از نهایی کردن هر چیزی کمک می کند. سپس می توانید از هر برنامه PDF reader برای مشاهده خودتان استفاده کنید. اکثر ویژگی ها و همه موارد مهم در نسخه رایگان موجود هستند. همچنین می‌توانید نسخه پرمیوم را با Google Play Pass رایگان دریافت کنید.

Foxit PDF Reader

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان / 0.99 دلار برای نسخه پیشرفته

Foxit بسیار شبیه ezPDF است. هر دو دارای راه حل های همه کاره برای استفاده PDF هستند. این دارای یک سیستم سازماندهی برای نگه داشتن فایل های PDF شما است. همچنین از پشتیبانی ConnectedPDF، توانایی پر کردن فایل‌های PDF و پشتیبانی از فایل‌های PDF با گواهی‌ها، گذرواژه‌ها و RMS مایکروسافت برخوردار خواهید شد. هنگامی که ویژگی های خواندن را نیز در نظر بگیرید، گزینه همه جانبه خوبی است. این برنامه بیشتر برای استفاده تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای خواندن لذت بخش است. Foxit برنامه ای که برای استفاده تجاری ارائه می دهد که هزینه آن 15.99 دلار است البته برای خواندن نیز عالی عمل می کند. این نسخه فقط 0.99 دلار قیمت دارد.

Google PDF Reader

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان

Google PDF Reader یک افزونه برای Google Drive است. این افزونه کاربران Google Drive را پشتیبانی می کند. این قدرتمندترین برنامه PDF خوان نیست. با این حال، می توانید فایل های PDF را در صورت نیاز باز کرده و مشاهده کنید. همچنین می توانید از فایل های PDF پرینت، جستجو و کپی کنید. این برنامه همچنین به عنوان یک برنامه مستقل برای کسانی که به چیزی بسیار ساده نیاز دارند اما منحصراً از Google Drive استفاده نمی کنند کار می کند. همچنین به شما امکان می‌دهد فایل‌های PDF را بخوانید و این تمام کاری است که انجام می ‌دهد. این برنامه برای موارد استفاده ساده کاملاً کار می کند.

بیشتر بخوانید  نحوه استفاده از سیستم عامل اندروید بدون پشتیبانی گوگل (کاربران گوشی های هوآوی)

Google Play Books

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان

Google Play Books پاسخ گوگل به Kindle آمازون است. می توانید کتاب های متنوعی را از فروشگاه خریداری کنید و در هر کجا که هستید مطالعه کنید. همچنین می تواند فایل های PDF را بخواند. این برنامه هیچ کاربرد تجاری ندارد، فقط برای لذت خواندن است. همچنین م ی‌توانید فایل‌های PDF (و EPUB) را در فضای ابری برای دسترسی به دستگاه‌های مختلف آپلود کنید. کتاب ها مانند هر کتاب دیگری بخشی از کتابخانه شما می شوند. این یک راه عالی برای ادغام یک مجموعه بزرگ در پشت سرویسی است که به شما امکان می دهد کتاب های بیشتری بخرید. این برنامه رایگان است اما بدیهی است که برای خرید کتاب های موجود در فروشگاه پول خرج کنید. گوگل پی دی اف خوان دیگری دارد که با مجموعه گوگل درایو خود به نام Google PDF Viewer کار می کند.

Librera

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان (البته همراه با تبلیغات)

Librera یکی از جالب‌ ترین برنامه‌های PDF خوان است. به نظر می رسد هر بار که این لیست را بروز می کنیم، به طور چشمگیری تغییر می کند. این روزها، این اپلیکیشن خود را به عنوان یک خواننده کتاب الکترونیکی همه ‌کاره معرفی می‌کند. بیش از ده ها فرمت از جمله PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و غیره را پشتیبانی می کند. همچنین دارای طراحی مدرن، حالت شب و روز برای خواندن راحت تر در شب و غیره است. حتی اگر واقعاً می خواهید، می توانید با استفاده از تبدیل متن به گفتار به کتاب گوش دهید. این برنامه کمی دارای باگ نسبت به سایر برنامه های موجود در این لیست است، اما کاملا رایگان است (با تبلیغات). آنها همچنین یک پی دی اف خوان دیگر در Google Play دارند. این با نام PDF Reader است و به خوبی کار می کند.

مایکروسافت ورد

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان / 6.99-9.99 دلار در ماه برای نسخه پیشرفته

مایکروسافت ورد یکی از قدرتمندترین واژه پردازها در موبایل یا دسکتاپ است. این برنامه از فایل های PDF نیز پشتیبانی می کند. می ‌توانید  سندهای ورد را بصورت پی دی اف ذخیره کنید یا می‌توانید فایل‌های PDF را باز کرده و از طریق برنامه ورد مشاهده کنید. البته، Word کارهای دیگری از جمله پردازش کلمه، مواردی مانند ساخت رزومه و موارد دیگر را نیز انجام می دهد. علاوه بر این، حتی دارای ویژگی هایی برای خواندن کتاب های الکترونیکی و سایر موارد استفاده از PDF است. این یک راه حل همه کاره مناسب برای کسانی است که به یک پی دی اف خوان و همچنین یک واژه پرداز نیاز دارند.

MiXplorer Silver

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: 4.49 دلار

MiXplorer Silver یک کاوشگر  یا جستجوگر فایل همه در یک است. این اپلیکیشن همه کارهای معمولی مرورگر فایل شما را انجام می دهد. شامل مرور فایل‌ها، باز کردن انواع مختلف فایل‌ها، رسیدگی به بایگانی‌ها و پشتیبانی از بسیاری از انواع منابع رسانه‌ ای است. چیزی که این اپلیکیشن را خاص می کند پشتیبانی آن از انواع موارد از طریق پلاگین است. از فرمت های کتاب الکترونیکی به همراه PDF پشتیبانی می کند. یک پلاگین مجزا (رایگان) پشتیبانی از PDF reader را به MiXplorer Silver و یک تجربه کتابخوان مناسب با آن اضافه می کند. هزینه اشتراک برنامه اصلی 4.49 دلار است اما افزونه PDF (و همه افزونه های دیگر) رایگان هستند.

Moon+ Reader

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان / 4.99 دلار با خریدهای درون برنامه ای

Moon+ Reader یکی از محبوب ترین کتاب خوان های الکترونیکی است. دارای ویژگی ‌هایی مانند پشتیبانی از قالب، گزینه‌های بصری فراوان، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت صفحه دوگانه (برای افقی) و موارد دیگر. این برنامه همچنین از مجموعه ای از فرمت ها مانند EPUB، EPUB3 و البته PDF پشتیبانی می کند.در نتیجه یکی از بهترین اپلیکیشن PDF است برای کسانی است که کتاب ها را با فرمت PDF می خوانند.

OfficeSuite

قیمت: رایگان / 29.99 دلار برای خرید درون برنامه ای

OfficeSuite یکی از محبوب ترین برنامه های آفیس در تلفن همراه است. این اپلیکیشن می تواند خیلی کارها را انجام دهد از جمله  پشتیبانی از اسناد (از جمله مایکروسافت آفیس)، صفحات گسترده، ارائه ها و حتی فایل های PDF وجود دارد. می توان گفت عملکرد PDF آن فقط بر تجارت متمرکز است. می توانید فرم ها را پر کنید، آنها را امضا کنید و به ویژگی های امنیتی اضافه کنید/به آن دسترسی پیدا کنید. این گزینه خوبی برای کسانی است که به یک برنامه با پشتیبانی PDF نیاز دارند. اگرچه نسخه پریمیوم نسبتاً گران است.

PDF Viewer Pro

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان

PDF Viewer یکی از بهترین اپلیکیشن PDF خوان است. همه ویژگی ‌های اساسی از جمله حاشیه‌ نویسی، پشتیبانی ابری، قابلیت بزرگ ‌نمایی، نشانک‌ها و موارد دیگر را در خود دارد. نسخه حرفه ای تم ها، چندین گزینه سفارشی سازی و ادغام اسناد را در یک PDF دیگراضافه می کند. شما همچنین طراحی متریال و به طور کلی یک رابط کاربری تا حدودی آسان دریافت می کنید. در طول تست این برنامه هیچ مشکلی مشاهده نشده است. با این حال، برخی از کاربران گاها اشکال های از عملکرد آن را گزارش کرده اند.البته برای نسخه رایگان طبیعی است، بنابراین می توانید بدون پرداخت هزینه آن را امتحان کنید.

WPS Office

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان / 29.99 دلار در سال اشتراک نسخه پیشرفته

WPS Office (Kingsoft Office سابق) یکی دیگر از راه حل های آفیس همه در یک است. این بیشتر یک برنامه اداری است و با اسناد مختلف، صفحات گسترده و موارد مشابه سروکار دارد، اما دارای ویژگی های PDF نیز می باشد. می توانید اسناد مختلف را به PDF تبدیل کنید و فایل های PDF را به صورت بومی مشاهده کنید. اگر فرم یا چیزی دارید که باید در قالب رسمی تری باشد، این کار مفید است. برای ویژگی های PDF خیلی سنگین نیست، اما اگر به یک برنامه آفیس و یک پی دی اف خوان نیاز دارید، این یک راه خوب است. خرید اشتراک این برنامه چند ویژگی مفید اضافه می کند و تبلیغات را حذف می کند. اگرچه خرید اشتراک ضروری نیست.

Xodo PDF Reader

بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

قیمت: رایگان

Xodo احتمالا بهترین اپلیکیشن PDF خوان کاملا رایگان است. دارای بارگیری سریع و ناوبری روان است. همچنین می توانید فرم های PDF را پر کنید، آنها را امضا کنید و امضای خود را برای استفاده در موارد بعدی ذخیره کنید. همچنین از یادداشت برداری، نشانک گذاری، ذخیره سازی ابری، مدیریت فایل و غیره پشتیبانی می کند. حتی اگر واقعاً بخواهید می ‌توانید روی فایل‌های PDF خالی یادداشت برداری کنید. با توجه به رایگان بودن و بدون خرید درون برنامه ای دارای تعدادی از ویژگی ها خوب است. به نظر نمی رسد دارای تبلیغات باشد. راستش را بخواهید، ما چیز زیادی در آن پیدا نکردیم .

اگر در این لیست  یکی از بهترین PDF خوان‌های اندروید را فراموش کردیم، در بخش نظرات درباره آن‌ها به ما بگویید!

 

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین  اپلیکیشن PDF خوان اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *