برنامه های کمپانی گوگل برای توسعه ی سیستم عامل اندروید P

اندروید P

بر طبق شایعاتی که درباره ی سیستم عامل اندروید P وجود داشت، امروز پیش نمایش این سیستم عامل جدید در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت و با انتشار بیلد آلفا الان روند توسعه تازه ترین ورژن از اندروید رسما کلید خورده است. با عرضه ی این بیلد، کمپانی گوگل از برنامه ریزی و نقشه راه خود برای فاز های مختلف توسعه سیستم عامل اندروید P رونمایی کرده است و بنا بر جزئیات و اطلاعات انتشار پیدا کرده در صفحه توسعه دهندگان وب سایت رسمی سیستم عامل اندروید، نسخه ی نهایی سیستم عامل اندروید ۹.۰ در تاریخی نا معلوم و نا مشخص طی سه ماهه ی سوم سال جاری میلادی یعنی سال ۲۰۱۸ انتشار خواهد یافت.

با پشت سر گذاشتن بخش اول و انتشار نسخه ی آلفا سیستم عامل اندروید P، مرحله ی بعدی توسعه ی این سیستم عامل اوایل ماه می و احتمالا همزمان با کنفرانس بین المللی کمپانی بزرگ گوگل I/O آغاز می شود، یعنی دقیقا زمانی که سیستم عامل اندروید پی وارد فاز بتا خواهد شد. پس از این در ماه ژوئن و با سومین نسخه ی پیش نمایش، توسعه رابط برنامه نویسی اندروید ۹.۰ به پایان می رسد. به همین ترتیبی که گفتیم بخش های سوم و چهارم و همچنین فرصت برای تست های پایانی این سیستم عامل جدید موسوم به سیستم عامل پی در ماه های آینده کلید خواهد خورد.

اندروید P

شایان ذکر است که با توجه به عرضه و انتشار سیستم عامل اندروید نوقا و سیستم عامل اندروید اوریو در ماه آگوست، به نظر می رسد که کمپانی بزرگ گوگل یکبار دیگر برای عرضه و انتشار ورژن جدید سیستم عامل اندروید در همین ماه برنامه ریزی کرده و اگر همه چیز بر طبق برنامه ریزی پیش برود دارندگان و کاربران گوشی های پیکسل، پیکسل ایکس ال، پیکسل C، پیکسل ایکس ال ۲ نخستین افرادی خواهند بود که از سیستم عامل اندروید P استفاده می کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برنامه های کمپانی گوگل برای توسعه ی سیستم عامل اندروید P

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *