مشخص شدن تاریخ رونمایی گوشی ROG Phone 7

مشخص شدن تاریخ رونمایی گوشی ROG Phone 7

شرکت ایسوس به تازگی تاریخ رونمایی سری گوشی گیمینگ ROG Phone 7 را مشخص کرد. طبق اعلام این کمپانی در شبکه های اجتماعی، برند تایوانی در روز 13 آوریل طی رویدادی همزمان در هند، تایپه، نیویورک و برلین به معرفی نسل جدید محصولات خود خواهد پرداخت.

Geekbench، پایگاه داده محبوب بنچمارک، قبلاً گوشی هوشمند آینده را فاش کرده بود. این لیست نشان می داد که ROG Phone 7 ایسوس به پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز است. این پیشرفت هیجان انگیز، علاقه مندان به بازی را روی صندلی های خود قرار داده و مشتاقانه منتظر عرضه رسمی نسل جدید محصولات برند تایوانی هستند. بنابراین باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری بود.

طبق لیست Geekbench، ایسوس ROG Phone 7 مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 بوده که با استفاده از فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته می شود و دارای پردازنده گرافیکی Adreno 740 است. پیش بینی شده که این گوشی از رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 با ظرفیت احتمالی 16 گیگابایت و اندروید 13راهی بازار شود.

وب سایت گواهی TENAA فاش کرد که ایسوس ROG Phone 7 دارای باتری 5850 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و می تواند به عنوان باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شود. این نشان می داده که ظرفیت باتری مشابه مدل قبلی یعنی ROG Phone 6 است که از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گوشی ایسوس ROG Phone 7 قبلاً گواهی 3C را دریافت کرد که تأیید می کند مانند نسل قبلی از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی دارد. انتظار داریم این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 165 هرتز باشد که با نمایشگر 165 هرتزی امولد ROG Phone 6 با وضوح FHD+ قابل  مقایسه است.

جزئیات بیشتری در دست نیست تا به آن پرداخت اما انتظار معرفی گوشی های هوشمندی را داریم که ویژگی های برجسته ای داشته و از عملکرد بالایی بهره می برند. ایسوس در تلاش بوده با معرفی نسل جدید گوشی های گیمینگ خود نظر علاقمندان به تلفن های هوشمند مناسب بازی را جلب کند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت تایوانی چیست و چگونه محصولی را در 13 آوریل رونمایی خواهد کرد. پیش بینی شده شاهد معرفی سه مدل گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید  ایسوس Zenfone 11 Ultra پرچمدار معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخص شدن تاریخ رونمایی گوشی ROG Phone 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *